Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007

Απαντηση

Θελω να απαντησω στην απορια ενος αναγνωστη του ιστολογιου μου,σχετικα με το αν αμοιβονται σωστα οι εργαζομενοι στην Ελλαδα.
Λοιπον η απαντηση ειναι απλη,το 1992 που εφυγα απο το Συδνευ οπου εργαζομουν στο πολυκαταστημα David Jones σαν υπευθυνος τμηματος,κερδιζα 500 Αυστραλεζικα δολλαρια την εβδομαδα,συν ποσοστα επι των πωλησεων.Το εκαθαριστικο της εφοριας μου εκεινη την χρονια ηταν 34.000 δολλαρια.
Δηλαδη γυρω στα 7 εκατομυρια δραχμες. Πανω απο 7 παντως.
Εδω σε αυτη την χωρα λοιπον 14 χρονια και πλεον μετα απο εκεινη την εποχη δεν εχω κατορθωσει να κερδισω ουτε καν το μισο απο αυτο το ποσο.
Μετα στο θεμα της ανεργιας στην Αυστραλια παιρνει καποιος επιδομα ανεργιας οσο καιρο ειναι ανεργος εχει μειωμενο εισητηριο στο μεσα μαζικης μεταφορας,δεν εχει καθολου εξοδα περιθαλψης και μειωμενη εισφορα για τα φαρμακα.
Τι λοιπον να ζηλεψω εγω απο το μπαχαλο αυτο?
Τιποτα απλα επιβιωνω και προσπαθω να ξεχασω οτι καποτε κερδιζα χρηματα που μου επετρεπαν να ζω με αξιοπρεπεια και εδω απλα δουλευω για να μην εχω μια δραχμη σεντς συγνωμμη στην τσεπη μου μετα τις 25 του μηνα.
Το επιδομα ανεργιας τελειωνει μετα τον χρονο και αν εχεις να φας οκ αν οχι πεθαινεις μαλλον,τωρα φυσικα ταζουν λαγους με πετραχειλια αλλα τι θα δωσουν,τιποτα φυσικα μετα τις εκλογες γιατι δεν μενει τιποτα για τον λαο οταν αρχισουν να τρωνε τα παμφαγα.
Αυτα συμβαινουν φιλε εδω και αν ζεις στο εξωτερικο καταλαβαινω την απορια σου,τωρα αν οι γονεις μας η οι πριν απο αυτους δεν ηξεραν τι θα πει προνοια,δεν σημαινει οτι πρεπει το ιδιο να κανουμε κι εμεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: