Τρίτη, Ιουνίου 26, 2007

Αναγκη

Απο χθες αρχισαμε διαιτα,ο λογος το λεει δηλαδη απλα τελειωσαν τα χρηματα και εως τις αρχες του Ιουλιου θα τρωμε οτι υπαρχει στο ψυγειο.
Δυστυχως δεν εχουμε αλλη επιλογη ουτε στην ζητιανια μπορουμε να βγουμε,δεν μας ταιριαζει αλλωστε,ουτε να κλεψουμε δεν το εχουμε κανει ποτε.
Κι εκεινη δεν καταλαβαινει πια τι συμβαινει,δεν ξερει και την σημασια ενος νομισματος σαν το ευρω,λεει ασ παρουμε αυτο η εκεινο και δεν καταλαβαινει οτι αυτο η εκεινο κοστιζει.
Εκανα μια αναληψη απο τον πενιχρο λογαριασμο μου στην Αλφα τα εχω εκει για περιπτωση αναγκης,αλλα πια η αναγκη ειναι πιο μεγαλη απο τον λογαριασμο αυτον που αν συνεχιστει η αφαιμαξη του με τετοιο ρυθμο δεν θα υπαρχει σε 2-3 μηνες.
Περναω τις ωρες μου διαβαζοντας ιστολογια αλλων ανθρωπων και βλεποντας τις σκεψεις τους και τα προβληματα τους.Κατεβαζω που και που και κανενα σι-ντι δεν ειναι και πολλα που με ενδιαφερουν πια.Καλα που υπαρχει κι ο υπολογιστης θα ειχα λαλησει μεσα στο σπιτι τοσο καιρο.
Με τοση ζεστη αναγκαστικα ανοιξα το κλιματιστικο,δεν μπορουσαμε να κοιμηθουμε τα βραδυα,αν ερθει ο λογαριασμος ο θεος βοηθος.
Την αλλη εβδομαδα εχω να παω διακοπες,με τον κοινωνικο τουρισμο φυσικα,ποιος θα την προσεχει?
Ο αδελφος μου το παιζει κινεζος οπως παντα,ειδωμεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: