Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007

Μυνηση και Αγωγη

Σημερα κατεθεσα μυνηση και αγωγη στην εταιρεια που εργαζομουν για μη τηρηση της αποφασης του Εφετειου που εκρινε οτι η απολυση μου ηταν παρανομη.
Τρεις μηνες τωρα απο την εκδοση της αποφασης η εταιρεια προσπαθει με καθε μεσον να με κανει να αποδεχθω σαν νομιμη την απολυση αυτη,προτειναν στον δικηγορο μου να μου δωσουν χρηματα(ενα μικρο ποσον)οπως του ειπαν και να βγαλει και αυτος κατι αρκει ναμην μου το πει.
Οπως βλεπετε η ασχημια εχει κατακαθησει σε ολα τα κοματια αυτου του τοπου απο κυβερνηση εως και τους εργοδοτες.
Δεν τους φτανει που σακατευτηκα απο την πτωση μου στο υπογειο του καταστηματος,εχουν σκοπο να με καταδικασουν να πεθανω απο πεινα.
Κριμα μια τοσο μεγαλη εταιρια να εχει τοσο μικρο μυαλο και συνειδηση,κριμα που αντι να μου συμπαρασταθουν στο προβλημα που αντιμετωπιζω με τους αβασταχτους πονους,αυτοι προτιμισαν να επικοινωνησουν με την εταιρια που εργαστηκα ως τον Μαρτιο,και να τους ζητησουν να με απολυσουν.
Ελπιζω οτι εκτος απο την δικαιοσυνη επι της γης να τους περιμενει και η Θεια Δικη.
Πνευμα αλητικο....ελλαδιτικο,α ρε Διονυση τα ηξερες απο πριν αυτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: