Τετάρτη, Ιουλίου 18, 2007

Καψτε τα ολα


Τωρα θα μου πειτε εδω ο κοσμος καιγεται κι εσυ με τις αναμνησεις απο την παιδικη σου ηλικια ασχολεισαι?
Σκουρα τα πραγματα ρε παιδια τι ειναι αυτο το κακο φετος?
Δεν θα μεινει ουτε σταγονα πρασινο ετσι οπως παμε και ακομη ειναι Ιουλιος τι θα γινει εως τον Σεπτεμβριο?
Στην Παρνηθα δεν ειχα παει εως και πριν δυο χρονια αλλα εμεινα αφωνος απο τον πλουτο και την ποιοτητα της φυσης,μου θυμισε βουνα που εχω δει στα ταξιδια μου στο εξωτερικο η δαση που υπαρχουν στην Αυστραλια.
Το κακο ξεκιναει απο τις γειτονιες μας που ακομη και σημερα οταν χτιζονται νεες πολυκατοικιες δεν αφηνουν ουτε ελαχιστο χωρο για λιγο πρασινο αλλα καλυπτουν ολο το οικοπεδο με μπετον.
Ασε που αν υπαρχει καποιο δεντρακι στο πεζοδρομιο και τους εμποδιζει να κτισουν το καταστρεφουν και ετσι μειωνουν κι αυτο το ελαχιστο που υπαρχει.
Κατι αλλο που εχω αναφερει και παλαιοτερα ειναι οι διαφορες χωματερες και ολοι μας θα εχουμε συναντησει καποιες στις εξορμησεις μας στη φυση.
Τα παντα τα πεταμε παντου οπου μας βολευει,αρκει να μην ειναι στην πορτα μας.
Η περιοχη του Κολωνου που διαμενω ειναι μια απο τις πιο υποβαθμισμενες στην Αθηνα,το πρασινο ειναι ελαχιστο και αντι ο δημος να αγορασει καποιες απο τις παληες κατοικιες και να δημιουργησει καποιους πνευμονες πρασινου,αυτες παραδιδονται στους εργολαβους για νεες οικοδομες.
Αυτο ομως που γινετε με τις φωτιες πλεον θα εχει επιπωση στη ζωη ολων μας στο μελλον,ας ξεχασουμε τις γνωστες θερμοκρασιες και ας προετοιμαστουμε για τα χειροτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: