Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007

Καλυτερες Ημερες

Αρχιζει σιγα σιγα και αλλαζει η κατασταση στην καθημερινοτητα μου.
Κατ'αρχην απο την προνοια εγκριθηκε χωρις εξεταση απο επιτροπη η αναπηρια της μητερας μου,φανταστειτε δεν χρειαστηκε καν να ερθουν να την εξετασουν,απλα πρεπει απο βδομαδα να τρεχω να καταθεσω το εγγραφο που μου εδωσαν στο αρμοδιο γραφειο.
Το δευτερο καλο νεο ειναι οτι πηγαμε τοσο καλα τις 10 ημερες που ειμαι στην δουλεια,και αφου παραπονεθηκα λιγο για το χάμηλο ωρομισθιο,αποφασιστηκε να δουλευω φουλ ταιμ.
Λιγοτερες ελευθερες ωρες για μαγειρεμα και για τα υπολοιπα,αλλα καλυτερα κατα πολυ τα χρηματα.
Τουλαχιστον δεν θα χρειαζετε να τρωμε πατατες με ψωμι τις τελευταιες ημερες καθε μηνα.
Μονο αγκαθι μενει το θεμα των δικαστηριων με τον πρωην εργοδοτη μου,νυν δηλαδη μια και η απολυση μου ειναι παρανομη.
Θα ερθει η ωρα και για αυτους αν οχι απο μενα υπαρχει και θεος και οπως λενε και οι παλαιοτεροι,ολα εδω πληρωνονται.
Αν ερθει και ο χειμωνας τοσο το καλυτερο φτου δεν αντεχω αυτη την ζεστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: