Πέμπτη, Αυγούστου 09, 2007

Τα θελω μου

Εδω και λιγο καιρο αρχισαν τα θελω μου να μου κτυπουν δειλα το τζαμι.
Βλεπετε με τοσα γυρω μου και ανεργος επι τοσους μηνες τα θελω μου ειχαν κρυφτει στην αποθηκη και σιγοψιθιριζαν βρωμολογα.
Ειχα αλλες προτεραιοτητες,μερικες απο αυτες ακομη με κυνηγουν και αλλες ανησυχιες.
Τωρα με την δουλεια αρχισαν τα θελω μου να σιγοβγαινουν απο την αποθηκη,στην αρχη μονο τις νυχτες στα ονειρα μου αλλα τωρα ξεδιαντροπα και αυθαδικα παρουσιαζονται μπροστα μου καθε ωρα και στιγμη.
Το ενα θελω μου ζηταει να κανω ταξιδια οσα μπορω και οπως μπορω,αλλα το πολεμαει το αλλο θελω μου που λεει οτι εχω ευθυνη να μενω στο σπιτι και να φροντιζω την μητερα μου.
Και τοτε γινεται της Τροιας ο πολεμος κτυπαει το ενα θελω μου το αλλο και απο τον καυγα αυτον βγαινει ενα τριτο η και τεταρτο θελω που δεν το ειχα σκεφτει πριν,αλλα μαλλον ερχεται για να δωσει μια μεσοβεζικη λυση στον πολεμο των αλλων δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: