Κυριακή, Αυγούστου 05, 2007

Τι γλυκο να σ' αγαπουν


Δεν λεω για μενα αλλα να διαβασα το ιστολογιο του προβατου και με συγκινησε κλαψς....κλαψς.
Ειμαι και ευσυγκινητος ο π.... σορυ ο ανθρωπος και δεν θελω και πολυ.
Ναι ενα τραγουδι της Χαρουλας απο την δικη του οπτικη γωνια ανεφερε με τον δικο του μοναδικο τροπο βεβαια,και να κι εγω να αναφερω ενα αλλο που μου αρεσει πολυ.
Τι σου ειναι τα τραγουδια τελικα,πως θα ηθελα να παρατηρω απο μακρυα τις ζωες αυτων των ανθρωπων που τα τραγουδια τους με εχουν αγγιξει.
Τι μπορεις να πεις σε αυτους τους ανθρωπους που χαραξαν την ιστορια της Ελληνικης μουσικης.
Και δεν μιλαω για την Βισση η την Βανδη συγνωμη και με το συμπαθειο αλλα αυτα ειναι για να περναμε καλα οταν παμε στα μπαρακια,για το σπιτι δεν ειναι αυτα.
Λεω για την Χαρουλα,την Δημητρα,την Ελευθερια,την Αλκηστη
δεν χρειαζονται επωνυμα για αυτες,ειναι η οικογενεια μας οι φιλες μας οι χαμενες αγαπες μας και τα χαρουμενα πρωινα στο κρεβατι,ειναι οι διακοπες μας και οι βολτες μας στην πολη μονοι μας η με ενα τρυφερο χερι να μην μπορει να μας κρατησει.
Αντε ρε προβατε με εφτιαξες την μερα κι ας ειναι ηδη βραδυ.

2 σχόλια:

Provato είπε...

παλληκάρι μου! εσύ να δεις πως μου την έφτιαξες! μπεεεευχαριστώ πολύ. μπεεεε

:-)))

ΗarryTsopanos είπε...

Τιπτις προβατε νασαι καλα