Τετάρτη, Οκτωβρίου 03, 2007

Αδεια

Πρωτη ημερα αδειας σημερα και ξεκινησα με την λαικη αγορα,ειχα μαγειρεψει χθες και ετσι θα εχω λιγο χρονο να ξεκουραστω και να παω μια βολτα το απογευμα.
Να ειναι καλα τα κοριτσια στη δουλεια που μου δινουν συνταγες για νεα φαγητα και λεπτομερειες για το μαγειρεμα.
Χθες λοιπον εκανα χοιρινο στην χυτρα με πατατες λεμονατο και εγινε τελειο μμμμμμμμμμ,και ειχα να χρησιμοποιησω την χυτρα πολλα χρονια και ανακαλυψα παλι ποσο γρηγορα γινονται τα φαγητα,σε ενα τεταρτο ηταν ετοιμο και νοστιμοτατο.
Αυριο εχω σουπερ μαρκετ και μαγειρεμα παλι για να υπαρχει φαγητο για τις ημερες που θα λειπω.
Ξημερωματα Παρασκευης θα ειμαι εν πτησει και η επιστροφη θα ειναι ξημερωματα Δευτερας.
Εμαθα οτι η Πραγα ειναι πολυ ομορφη σαν παραμυθι και μ αρεσει αυτο πολυ.
Το αλλο νεο ειναι οτι το μωρουλι μου εχει αρχισει να ψαχνει για σπιτι,να αγορασει φυσικα και ειμαστε στην τρεχαλα να βρει κατι ομορφο.
Σιγα σιγα μπαινω σε ενα κλιμα πιο αισιοδοξο αν ξεχασουμε το θεμα με τις επομενες δικες μαλλον απο τις αρχες του νεου ετους.Αντε να τελειωσουν και αυτα να ησυχασω.
Επομενα νεα μετα το ταξιδι λοιπον αντε τσιου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: