Τετάρτη, Οκτωβρίου 17, 2007

Περιεργα πραγματα

Τελευταια παρατηρησα περιεργα πραγματα στο ιστολογιο μου.
Κατ'αρχη ειχα δυσκολια να μπω και οταν αρχιζα να γραφω ενα σχολιο ειχα πολλες δυσκολιες να το τελειωσω λες και κατι η καποιος μου κινουσε τα πληκτρα.
Μετα κοιτωντας στα παληα μου σχολια ειδα οτι ειχαν προστεθει λεξεις η και ολοκληρο σχολιο χωρις να το εχω γραψει εγω.
Κατ αρχη δεν καταλαβα τι ειχε συμβει σαν καποιος να ηξερε το μυστικο κωδικο μου και εμπαινε και αλλαζε συγκεκριμενα μερη των σχολιων μου,το ποιος αν ειναι ετσι τωρα το καταλαβαινω γιατι οι αλλαγες ειχαν γινει σε μερη που αφορουν την ιστορια μου με τον πρωην εργοδοτη μου.
Η ερωτηση μου σε οποιον ξερει να μου πει μια και εγω απο ιντερνετ εκτος του να σερφαρω δεν εχω αλλες γνωσεις ειναι αν και ποσο ευκολο ειναι να μπει καποιος στον υπολογιστη σου και να δει η να αλλαξει αρχεια σου?
Αλλαξα το μυστικο κωδικο μου και ελπιζω να μην συμβει κατι τετοιο ξανα.
Παρακαλω ομως οποιον ξερει περισσοτερα για αυτο να με ενημερωσει και ευχαριστω εκ των προτερων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: