Πέμπτη, Οκτωβρίου 18, 2007

Επιθεωρηση Εργασιας

Ειχα ρεπο σημερα και αντι να μεινω σπιτι να ξεκουρασω την μεση μου εγω ετρεχα πρωι πρωι στην επιθεωρηση εργασιας στην Γλυφαδα.
Χθες το βραδυ εμεινα ξαγρυπνος εως την ωρα που εβγαλα τα εμπλαστρα απο την μεση μου γιατι το καψιμο που ενοιωθα ηταν αφορητο.
Το ραντεβου στην Ε.Ε. γλυφαδας ηταν για τις 10.30 το πρωι και ο λογος ηταν το τελευταιο εξωδικο του εργοδοτη μου που με απελυε παλι χωρις ομως ενδιαμεσα να με ξαναπροσλαβει οπως ελεγε η δικαστικη αποφαση του εφετειου.
Τωρα τι εχει συμβει οσο καταλαβαινετε εσεις καταλαβαινω και εγω.
Παντως ειναι μαλλον ενα θεατρο παραλογου στο συνολο του.
Τελικα δεν ηρθε εκπροσωπος της εταιρειας και ετσι πηρα οτι χαρτια μου εδωσαν και επεστρεψα στον δικηγορο μου.
Οπως δειχνουν τα πραγματα θα φτασω στην συνταξη πρωτα και μετα θα τελειωσουν τα δικαστηρια για να λυθει αυτο το θεμα που μονο και μονο απο πεισμα συντηρει η εταιρεια.
Σου λεει σιγα μην κανω την χαρη στο δικαστηριο και τον ξαναπροσλαβω και συγχρονως αποδεχτω και την πληρη ενοχη μου,οποτε λεφτα εχουν και ξεπερνουν καθε εμποδιο ετσι απλα.
Υπαρχει μια παροιμια που λεει "το γινατι βγαζει ματι" και ελπιζω να καταλαβουν τι λαθη εχουν κανει τοσο καιρο και να τελειωσει η υποθεση αυτη συντομα,δεν αντεχω αλλο.

3 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλη τυχη ευχομαι :)

ΗarryTsopanos είπε...

Eυχαριστω πολυ δεν το βαζω κατω ευκολα,μπορει να πεφτω αλλα σηκωνομε παλι

candy's τετραδιάκι είπε...

Αυτο ειναι το ιδανικο :)