Πέμπτη, Οκτωβρίου 25, 2007

Αξιοτιμε Κυριε Πρωθυπουργε

Επιτρεψτε μου να σας ενημερωσω για την εμπειρια μου σαν πολιτης απο την ημερα που η μητερα μου αρωστησε σοβαρα,και την ολη αντιμετωπιση που ο καθε Ελληνας βρισκει απο αυτο το περιβοητο κρατος.
Η ενημερωση αυτη θα ειναι αναπτυγμενη σε τρια σημεια σας παρακαλω διαβαστε την,δεν περιμενω απαντηση ουτε απο εσας ουτε απο τον Υπουργο υγειας εξαλλου σε αναφορα που εκανα δεν εχω παρει απαντηση μετα απο πεντε μηνες.

Νοσοκομειακη περιθαλψη και θεραπεια
Η Μητερα μου νοσηλευτηκε επι 16 ημερες σε νοσοκομειο της Αθηνας και οι εντυπωσεις μου απο αυτην την νοσηλεια ειναι χειροτερες απο τον μεγαλυτερο εφιαλτη.
Λαθος φαρμακευτικη αγωγη με αποτελεσμα την πληρη αναισθητοποιηση της,καμια νοσηλευτικη βοηθεια με αποτελεσμα να την σηκωνω εγω και να εχω υποστει κοιλη σημερα,καμια βοηθεια απο τις ελαχιστες νοσοκομες εκει,μεταφορες μας με ιδιωτικα αυτοκινητα γιατι δεν υπηρχε ασθενοφορο μαζι με καθετηρες και ορους,τρομερη ασυνενοησια και τελικα λαθος φαρμακα που το ενα αντεδικνυετο για το αλλο με αποτελεσμα το χασιμο της πραγματικοτητας για την μητερα μου.
Σε αναφορα μου στο Υπουργειο υγειας κανεις δεν εχει μπει εως τωρα στον ελαχιστο κοπο να απαντησει παρ'οτι εχω επισκεφτει προσωπικα την υπευθυνη για τα νοσοκομεια Κα Σιμα ακομη περιμενω μια απαντηση.
Μαλλον αδικα περιμενω.

Ραντεβου για συνταγογραφια
Με την μητερα μου κατακοιτη αναγκαστικα πρεπει εγω στο ρεπο μου οποτε τελειωνουν τα φαρμακα της να κλεινω ραντεβου στο νοσοκομειο για να γραφω τα απαραιτητα φαρμακα μια και η ασθενεια της ειναι χρονια.
Το τηλεφωνο 1535 που καποιοι πολυ εξυπνοι εχουν θεσει ως μονη λυση για το κλεισιμο των ραντεβου δεν λειτουργει και επι τοσους μηνες εγω ταλαιπωρουμαι να παρακαλαω την γραμματεα του προεδρου του νοσοκομειου να μου κλεισει ενα ραντεβου γιατι κανεις αλλος απο το νοσοκομειο δεν το κανει και με στελνουν παλι στο 1535 το οποιο και το ιδιο το νοσοκομειο παραδεχεται πως δεν ειναι λειτουργικο αλλα ποιος νοιαζετε να αλλαξει κατι που δεν λειτουργει σωστα σε αυτη τη χωρα?

Βοηθεια στο σπιτι και Κοινωνικη Προνοια
Μολις γυρισαμε στο σπιτι απο το νοσοκομειο ειδα οτι η μητερα μου(μια και εγω επρεπε να εργαστω)δεν ειχε την δυνατοτητα να αυτο εξυπηρετηθει,πηρα λοιπον τηλεφωνο για να μαθω πως μπορει να υπαρξει βοηθεια στο σπιτι.
Η απαντηση απο την προνοια ηταν οτι δεν δικαιουται βοηθεια στο σπιτι γιατι μενω εγω μαζι της.
Οταν εξηγησα οτι εγω φευγω απο το σπιτι στις 8.30 και γυριζω μερικες φορες μετα τις 9 το βραδυ η απαντηση ηταν η ιδια.
Δηλαδη τοσες ωρες μονη για αυτους δεν ειναι μονη στο σπιτι.

Το επομενο απεριγραπτο συμβαινει σε οποιον ζητησει να του δοθει επιδομα απο την προνοια.
Κατεθεσα τα χαρτια για επιδομα των 230 ευρω αναπηρικο ανω του 67%απο τον Ιουνιο του 2007 και με πολυ πηγαινε-ελα και φοβερη ταλαιπωρια εγκριθηκε το επιδομα.
Η μητερα μου παιρνει μονο την συνταξη του ΟΓΑ σαν υπερηλικη ανασφαλιστη.
Η κατ'ονομα λοιπον προνοια αυτης της χωρας εκρινε οτι πρεπει να παρει το επιδομα,θα το παρει μετα τις 20 Νοεμβριου δηλαδη σχεδον 5 μηνες μετα την αιτηση μου.
Αν λοιπον δεν ειχε εμενα να την βοηθησω οσο και οπως μπορω
με τον τεραστιο μισθο 750 ευρω τον μηνα τοτε η μητερα μου οπως και καθε αλλος θα ειχε απλα πεθανει απο την πεινα.

Συμπερασμα
Δυστυχως Κυριε Πρωθυπουργε τιποτα απο οσα επαγγελθηκατε τοσο την πρωτη φορα οσο και τωρα δεν ισχυει.
Καμια καθημερινοτητα του πολιτη δεν εχει καλυτερευσει απλα στην τηλεοραση τα λετε και οσοι δεν εχουν ζησει οσα εζησα εγω και αλλοι συγγενεις ασθενων τα πιστευουν.
Οσο για την παροτρυνση σας στους υπουργους να δεχονται τους πολιτες μαλλον και αυτο ειναι αστειο,κανεις δεν δεχεται κανεναν,καθε υπουργος και το βιολι του.
Ελπιζω να μην ξαναχρειαστει να παμε η μητερα μου η εγω σε νοσοκομειο,μπορουμε να πεθανουμε στο σπιτι μας και με αξιοπρεπεια.
Οσο για την προνοια....ας μην μιλησω πιο πολυ μια απορια μονο.
Σε ποια χωρα του πολιτισμενου κοσμου οταν εγκριθει ενα επιδομα για ανιατη ασθενεια μετα υποβαλλουν τον ασθενη αυτον στην αγρια ταλαιπωρια καθε 3-5 χρονια να επανεξεταζεται?
Αν θεραπευοταν αυτη η ανιατη ασθενεια το καταλαβαινω αφου ομως δεν θεραπευετε γιατι το κανουν?

Κυριε Πρωθυπουργε
Με λυπη μου βλεπω τα χρονια να περνανε και τιποτα να μην διορθωνετε,οτι και να μου απαντησετε δεν θα σβησει απο το μυαλο μου οσα εχουν συμβει σε μενα αλλα και χιλιαδες αλλους Ελληνες που δεν εχουν την δυνατοτητα να νοσηλευσουν τους δικους τους σε ιδιωτικο νοσοκομειο η στο εξωτερικο.
Το συνταγμα της χωρας που ζω λεει οτι ολοι οι Ελληνες εχουν ισα δικαιωματα.
Και αυτο ειναι το μεγαλυτερο ψεμμα.
ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: