Κυριακή, Οκτωβρίου 14, 2007

Ραντεβου σε νοσοκομειο

Και ενω εγω εχω τα δικα μου η προσπαθεια μου να διατηρω την μητερα μου σε μια καλη κατασταση γινεται ολο και δυσκολοτερη.
Προσπαθω παντα να εχει τα φαρμακα της στην ωρα τους να τρωει και να μην κουραζεται,οχι οτι με ακουει δηλαδη αλλα προσπαθω.
Οταν ειναι ο καιρος να τις γραψει ο γιατρος τα φαρμακα της δηλαδη ενα μηνα πριν τελειωσουν αυτα που εχει,παιρνω να κλεισω ραντεβου στο Αγ.Ολγα.
Ο μονος τροπος να κλεισει καποιος ραντεβου εκει ειναι με το τετραψηφιο τηλεφωνο 1535 αλλα δυστυχως ειναι αδυνατον.
Το μενου του προγραμματος ειναι τοσο χαζο και τοσο δυσκολο συγχρονως,αφου σε ρωταει διαφορα πραγματα υποτιθεται πρεπει να σου κλεισει το ραντεβου,αλλα αυτο επανερχεται στην αρχη του μενου και δεν σου αφηνει καμμια αλλη επιλογη.
Προσπαθησα λοιπον αρκετες φορες χωρις επιτυχια και εκνευρισμενος πηρα το τηλεφωνικο κεντρο του Νοσοκομειου ζητωντας να μου κλεισουν το ραντεβου εκεινοι.
Τιποτα αρνηση και επιμονη να ξανακαλεσω το 1535,πηρα μετα τα εξωτερικα ιατρεια και ζητησα το ιδιο,τιποτα και απο εκει αδιαφορια.
Καταληξα να παρω στο γραφειο του διοικητη του νοσοκομειου οπου ακουστε.....ακουστε.
Παραδεχθηκαν οι ιδιοι οτι το συστημα με το 1535 δεν
λειτουργει καλα εως καθολου οτι εχουν χιλιαδες παραπονα απο ασθενεις αλλα δεν μπορουν να κανουν τιποτα.....!!!!!!!!!!!

Δηλαδη το ιδιο το νοσοκομειο αναγνωριζει την αδυναμια του συστηματος αλλα δηλωνει ανικανοτητα να το διορθωσει.
Ρε γαμοτο τι κατασταση ειναι αυτη?
Που θα βγαλει αυτη η ανικανοτητα του συστηματος?
Σιγουρα θα λυθει οταν μας ξεκανουν ολους αλλα το πιο εκνευριστικο ειναι οταν ακουω αυτες τις ημερες την ιστορια με τον Αρχιεπισοπο και την θεραπεια που θα εχει οταν επιστρεψει στην Ελλαδα οταν χιλιαδες αλλοι καρκινοπαθεις περιμενουν μηνες για εγχειρηση η θεραπεια.
Να παμε σε αλλο κρατος μαλλον εδω αυτο δεν θεραπευεται.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλή δύναμη και ακόμη περισσότερη υπομονή. περαστικά στη μαμά σου.

ΗarryTsopanos είπε...

Ευχαριστω πολυ νασαι καλα