Τετάρτη, Νοεμβρίου 07, 2007

Τασεις φυγης

Ξημερωσε ακομη μια ημερα και αντε να τρεχω στην λαικη για τα εβδομαδιαια ψωνια.
Ευτυχως εχω φαγητο απο χθες και ετσι δεν εχω μαγειρεμα σημερα.
Τα μικροπροβληματα με την μητερα μου συνεχιζονται και αποκτουν νεες διαστασεις.
Τον τελευταιο καιρο παλι δεν τρωει οτι μαγειρευω και αν δεν της αρεσει το παιρνει και το πεταει στα σκουπιδια,οποτε το πιο πολυ φαγητο μας βρισκεται στον καδο των απορριματων.
Επισης εχει αρχισει να απειλει οτι θα παει να μεινει αλλου,που δεν το ξερω και ο λογος ειναι οτι δεν της αρεσει ο τροπος που της φερομαι.
Δεν λεω ειναι λιγο σπασμενα τα νευρα μου αλλα δεν ειναι και λιγα αυτα που εχουν συμβει ειδικα τον τελευταιο χρονό,αλλα προσπαθω τουλαχιστον.
Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι με ξαφνιαζει τοσο πολυ να βλεπω εναν ανθρωπο που καποτε ηταν τοσο ενεργος να εχει καταπεσει τοσο πολυ και να αντιδρα με παιδικες δικαιολογιες σε οσα χαζα κανει.
Και τοτε νευριαζω,με την δικη μου λογικη δεν καταλαβαινω πως αντιδρα ετσι και προσπαθωντας να της δειξω το σωστο νευριαζω που δεν το νοιωθει.
Τελικα θα χρειαστω εγω γιατρο στο τελος οπως φενεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: