Σάββατο, Νοεμβρίου 10, 2007

Μπερδεμα

Περιμενοντας το μωρουλι μου να εμφανιστει και αυτο θα συμβει προς το απογευμα καθησα να τακτοποιησω τα αρχεια του υπολογιστη μου.
Αυτο που ηθελα να κανω ειναι να μεταφερω τα αρχεια μουσικης και τις φωτογραφιες μου απο τον παλαιο στον νεο.
Χμ χμ δεν τα καταφερνω με αυτα γαμοτο μου.
Παιδευτηκα καποιες ωρες βαρεθηκα και τα παρατησα
(ωχ παλι η Ρουλα στην τηλεοραση) και τωρα θα παω να ρωτησω πως γινετε αυτο το γμμνο πραγμα.
Συνεχιζω παρα τις αντιδρασεις να ακουω το νεο σιντι της Ευσταθιας και μου αρεσει ακομη περισσοτερο.
Απο Δευτερα επιστρεφω στην δουλεια και στην βαριεστημαρα
και η αναμονη πλεον ειναι για την επομενη εξορμηση μου σε αλλες πολεις και χωρες.
Και εφοσον εχουν αρχισει οι προετοιμασιες για τις επερχομενες εορτες να σας ενημερωσω οτι οσοι εργαζονται στις πωλησεις οπως εγω μονο εορτες δεν καταλαβαινουμε, γιατι τα ωραρια μας ειναι τοσο εξοντωτικα και ανηλεη που μονο γιορτες δεν ειναι για εμας αυτες.
Φυσικα θα παμε τις βολτες μας στην πολη τις 2 ημερες που θα καθομαστε,θα φαμε τα γλυκα μας,αλλα ως εκει.
Ολοι σας λοιπον που περνατε απο τα καταστηματα και βλεπετε τους υπαλληλους με διαθεση "ωχ δε βαριεσε"να ξερετε οτι δεν ειναι απο ελλειψη ενδιαφεροντος για την δουλεια τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια: