Παρασκευή, Δεκεμβρίου 28, 2007

Χανω τον ελεγχο

Τον τελευταιο μηνα ειναι εμφανες οτι η κατασταση της μητερας μου δεν ειναι καλη.
Η διαθεση της εχει γινει επιθετικη,κανει διαφορα αστεια πραγματα,το πλυντηριο δεν σταματαει να πλενει ρουχα που ποτε δεν θα φορεσουμε,δεν ειναι συνεργασιμη και γενικα δειχνει επιθετικη.
Το θεμα ειναι οτι εγω λογω της δικης μου κοπωσης απο την δουλεια και της ελλειψης χρονου που εχω δεν μπορω να παρακολουθησω γιατι γινονται ολα αυτα,ουτε μπορω να ασχοληθω οσο πρεπει με την κατασταση αυτη.
Το γεγονος οτι αρνειται να δει γιατρο εκτος και αν ειναι ιδιωτικος κανει τα πραγματα πιο δυσκολα.
Γενικα εχω αποφασισει να μην αφησω να με καταβαλει αυτη η κατασταση οπως και περυσι που κοντεψα εγω να καταληξω σε τρελοκομειο.
Ετσι την αφηνω να κανει και να λεει οτι θελει χωρις αντιδραση δικη μου απλα της τονιζω το λαθος της και την αφηνω μηπως και το κατανοησει εκεινη μετα.
Αυτο φυσικα δεν γινεται αλλα δεν γινεται να μιλαω ολη την ωρα προσπαθωντας να την κανω να καταλαβει τα πραγματα που κανει και να την βοηθησω οσο τουλαχιστον μπορω.
Δεν μπορω αυτο ειναι η αληθεια.
Η συμβουλη απο τον αγαπητο αδερφο μου την τελευταια φορα που μιλησαμε δηλαδη 5 μηνες πριν ηταν.....να την κλεισω σε ενα ιδρυμα εως οτου πεθανει γιατι εκεινος δεν εχει χρονο να ασχολειται μαζι της.
Ωραια οκ οκ και εγω τι να κανω τωρα?
Λιγη υπομονη ακομη μαλλον.

3 σχόλια:

Roadartist είπε...

Ευχομαι ολόψυχα όλα να επουλωθούν.. υπομονή..και πολύ κουράγιο.. Τις καλύτερες ευχές μου για το νέο έτος.. Να σου φέρει οτι επιθυμείς.

balabala bambaluna ( pink, of course ) είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΣΟΠΑΝΕ, ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ 2008, ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΕΣ, ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ!
BALABALA BAMBALUNA

ΗarryTsopanos είπε...

Πολλα Αλφα μου Καλη χρονια και σε σενα με οτι ποθεις.

Roadartist να εισαι παντα καλα,Καλη χρονια.