Πέμπτη, Ιανουαρίου 17, 2008

Αγαπημενα Δωρα

Σημερα διαβαζοντας τον Μπεουλη βρηκα ενα υπεροχο δωρο που μας εδωσε με αγαπη.
Τεσσερα νεα τραγουδια του Σταματη Κραουνακη απο την Θεατρικη παρασταση"Παρακαλω ας μεινει μεταξυ μας".
Το κολλημα μου με την μουσικη του Κραουνακη ειναι γνωστη τοις πασοι και δεν κρυβω τον ενθουσιασμο μου που ακουσα και εχω φυλαξει σε ξεχωριστο φακελλο αυτα τα 4 κοματια.
Μου θυμιζει απο παληες εποχες και καλες μουσικες καλες ερμηνειες.
Επειτα ακουσα μετα απο την τελευταια φορα που τον ειδα στον μικρο Κεραμεικο τον υπεροχο Γιωργο Μαρινο να τραγουδαει,
τι κριμα να μην τον εχουμε σε σκηνη μουσικη παλι τον Γιωργο,αξεπεραστος θα ειναι παντα,εξ αλλου δεν ξεχνω οτι εγινα σκνιπα την φορα που τον ειδα........ναι ρε παιδια εγω μεθυσα στον Μαρινο κακο ειναι?
Μπραβο απο μενα στον Προβατακο που μου ανεσυρε καλες αναμνησεις δινοντας μου αγαπημενα δωρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: