Σάββατο, Φεβρουαρίου 09, 2008

Περναει ο καιρος

Αλλη μια εβδομαδα εφτασε στο τελος της και ηρθε η ωρα για λιγη ξεκουραση.
Περναει σιγα-σιγα ο χειμωνας αν και αυτο το διημερο το κρυο ειναι διαπεραστικο,θα αρχισουμε να σκεφτομαστε τις καλοκαιρινες μας διακοπες και τα μπανια,και επλιζω να διαψευστουν οσοι προβλεπουν ενα πολυ ζεστο καλοκαιρι.
Για την ωρα το επομενο που περιμενω να συμβει ειναι η εβδομαδα που θα περασω μαζι με το μωρουλι μου στην Βιεννη στις αρχες του Μαρτη.
Και ενω εχω επισκεφτει αλλες πρωτευουσες της Ευρωπης πολλες φορες,θα ειναι η πρωτη φορα που θα επισκεφτω την Βιεννη.
Ναι περναει ο καιρος αλλες φορες αργα και βασανιστικα και αλλες δεν καταλαβαινω πως φευγουν οι μηνες.
Αυτο το Σαββατοκυριακο θα το περασω μονος μια και η παρεα αποφασισε να παει σε μπουζουξιδικο κατωτατου επιπεδου και εγω δεν θελησα να ακολουθησω.
Ετσι κι αλλοιως εχω και καποιες υποχρεωσεις που πρεπει να εκπληρωσω αυριο οποτε θα εχω πραγματα να κανω.
Καφεδουλης γιοκ λοιπον αυτην την Κυριακη,ας καρτερουμε μια αλλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: