Παρασκευή, Μαρτίου 14, 2008

Ιστορια Τριων Πολεων







Επεστρεψα τελικα σημερα το απογευμα,η πτηση ηταν 2 ωρες και εφτασα σπιτι μετα απο 4 γιατι μου πηρε αλλες 2 λογω του μποτιλιαρισματος που υπηρχε σε ολο το κεντρο.



Τι ειδα τελικα σε αυτο το ταξιδι δεν μπορω να το περιγραψω με λογια,ειδα τοσα πολλα που οτι και να γραψω εδω θα ειναι λιγα.


Η Βιεννη μια πολη απιστευτα ομορφη με ατελειωτα κτηρια παντου,μουσεια,παλατια,εκκλησιες,και πολυ πρασινο.


Επομενη σταση το Σαλτζμπουργκ,και εκει μια οπτασια αν και εχει γινει σαν ενα τεραστιο εμπορικο κεντρο,τα παντα υπηρχαν εκει.


Η μεγαλη αποκαλυψη ηταν ομως η Μπρατισλαβα πρωτευουσα της Σλοβακιας,και απειχε μονο μια ωρα απο την Βιεννη.


Το ιστορικο της κεντρο ηταν κατι που δεν μπορουσα να φανταστω αν και ειχα διαβασει αρκετα στο ιντερνετ.

Περισσοτερα θα περιγραψω σε αλλο σχολιο μια και ειμαι αρκετα κουρασμενος αποψε.

3 σχόλια:

Dr Low είπε...

Κάθε φορά που πηγαίνω στο εξωτερικό λέω, παναγιά μου να γυρίσω ελλάδα νύχτα για να μη βλέπω.
Ξεκίνα να συγκρίνεις. Αυτά που είδες με αυτά που ζεις.
Καλώς ήρθες...στη χώρα του τίποτα! ;)

ΗarryTsopanos είπε...

Εχω ζησει χρονια στο Συδνευ και το ξερω αυτο.Αλλα στην ευρωπη οπου και να εχω παει γυριζω με ενα "γιατι ρε γαμοτο¨".
Χαλια αδιορθωτα δυστυχως.

Dr Low είπε...

Όπως το λες....Αδιόρθωτα!