Κυριακή, Μαρτίου 16, 2008

Αντιθεσεις

Βγηκαμε και εμεις σημερα για μια βολτα στο Θησειο και ηταν αναμενομενο να κανω συγκρισεις μετα απο το πανοραμα που εζησα με αυτα που εβλεπα μπροστα μου.
Πολλοι διαβαζοντας το ιστολογιο μου θα λενε"τι γκρινια θεε μου"αλλα αν δουμε ολοι με ανοιχτα ματια και πολλοι απο μας εχουν ταξιδεψει η ζησει στο εξωτερικο τοτε μαλλον αδικη κριση κανουν.
Τι παρατηρησα λοιπον?
Ενα μαυρο σκουπιδαριο παντου,οκ ειχαμε απεργια καταλαβαινω αλλα και αλλες κυριακες το ιδιο ειναι.
Μηχανακια που εχουν κανει τα πεζοδρομια και τους πεζοδρομους προσωπικο χωρο μετακινησης,οπως και τα αυτοκινητα.
Το zebra crossing μαλλον ειμαστε η μονη χωρα που δεν το τηρει,αν προσπαθησεις να περασεις απεναντι κλεισε πρωτα ταφο η νοσοκομειο,οταν εξω μονο η προθεση σου να περασεις εναν δρομο σταματαει τα παντα.
Eπομενη πραξη να πιεις αυτον τον καφε που κοστιζει οσο 2 καφεδες οπου και να ταξιδεψεις,και να οι πωλητες σι-ντι,φακων,ντι-βι-ντι,οι μπουζουκτσιδες,οι μουσικοι κλπ.
Αλλη μια Κυριακη λοιπον και ας γκρινιαζω εγω αδικα η δικαια.Ας καρτερουμε την επομενη .

2 σχόλια:

Provato είπε...

δεν μου λες, την γαμοπρόσκληση που κέρδισες την θέλεις ή να την πετάξω; ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΕΛΕΙΑ, ΚΙ ΕΣΥ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙΣ.


στείλε μέηλ provias@gmail.com να κανονίσουμε να παραλάβεις την πρόσκληση είναι για δύο άτομα. :-)

ΗarryTsopanos είπε...

οκ Μπεουλη οκ