Τρίτη, Απριλίου 15, 2008

Μυνησεις Νο 2

Ετοιμαζω τις απαντησεις μου στις συκοφαντικες και ψευδεις μαρτυριες που δυο απο τις κυριες με μικρο κ κατεθεσαν εναντιον μου στο προηγουμενο δικαστηριο.
Ειναι η ιστορια της πολυ γνωστης εταιρειας που με απελυσε μετα απο σοβαροτατο τραυματισμο μου χωρις ντροπη και αισθημα ηθικης.
Ειναι κριμα ολα αυτα αλλα απο τοτε που συνεβη αυτο ορκιστηκα να σηκωθω απο εκει που με πεταξαν και να μην το ξεχασω ποτε.
Ετσι για πρωτη φορα στην ζωη μου τρεχω σε δικες,κερδισα ηδη την πρωτη και το εφετειο της και τωρα παμε για την δευτερη στα μεσα Σεπτεμβρη.
Η εικονα που εχω ειναι οτι θελουν συμβιβασμο,αλλα συμβιβασμο με την ψευτια και την απατη δεν εχω κανει ποτε στην ζωη μου και ουτε που θα κανω.
Εχω στο μυαλο μου το μελλον και αυτο δεν θα ειναι ευχαριστο σε περιπτωση που για οποιοδηποτε λογο εκτος λαθους δικου μου συμβει να χασω την δουλεια που ειμαι τωρα.
Δεν θα ειναι ευχαριστο για την εταιρεια αυτη τοτε γιατι δεν θα ειναι απλα ενας αλλος δικαστικος αγωνας,δεν εχω και χρηματα γι'αυτο.
Τοτε θα ειναι μια ζωντανη μαχη της αληθειας μου και του ψεμματος τους.
Τοτε ολα που εχουν κρυψει θα φανερωθουν και δεν θα μπορουν να το σταματησουν με τιποτα.
Αγαπαει ο Θεος τον κλεφτη αγαπαει και τον νοικοκυρη.
Υπομονη λοιπον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: