Δευτέρα, Απριλίου 28, 2008

Παει κι αυτο

Περασε και αυτο το Πασχα με φαγητο,βολτες και καφεδουληδες στην Αθηνα,με μια μικρη εξοδο στο Λουτρακι με χαλια καιρο και με την μητερα μου να μου χαλαει ακομη μια φορα τις γιορτες οπως παντα με την συμπεριφορα της.
Αυτη η γυναικα χρονια τωρα ακομη και πριν αρωστησει απο Παρκινσον και τα γνωστα ψυχωτικα συμπτωματα του,ειχε μια πολυ κακη σχεση με τα Χριστουγεννα και το Πασχα.
Φυσικα τα τελευταια χρονια χειροτερεψε και αυτο που προσπαθω εγω ειναι οσο ειναι δυνατον να μην επηρρεαζομαι απο οσα λεει η κανει αν και δεν ειναι ευκολο.
Το θεμα ειναι οτι η ολη κατασταση αντι με τα χαπια να βελτιωνετε,χειροτερευει και δεν ξερω και πως να βοηθησω.
Δεν βαριεστε ομως εγω καλα προσπαθησα να περασω και ετσι θα κανω γιατι δεν εχω σκοπο να πεθανω εγω επειδη η μητερα μου δεν καταλαβαινει τι συμβαινει και λειτουργει με την γνωστη αυτοκαταστροφικη της ταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: