Δευτέρα, Ιουλίου 28, 2008

Μια μεση για πεταμα

Δευτερα μεσημερι και ηδη ειμαι σε κατασταση αποσυνθεσης.
Το Σαββατοκυριακο περασε με αρκετο τρεξιμο και ιδρωτα.
Ευτυχως χθες καναμε ενα μπανακι γρηγορο στο Πορτο-Ραφτη και ετσι καταλαβα οτι ειναι ημερα ξεκουρασης.
Η σεβαστη μητερα ζει συνεχομενα σε κοσμους δικους της και τελευταια αφηνει και τριγυρω διαφορα τροφιμα για να τρωνε και οι κατσαριδες μην και λιμοκτονησουν κι αυτες.
Η μεση μου σε ασχημη κατασταση και μονο η υπομονη μου διευκολυνει τα πραγματα.
Απο επιπλα βρηκαμε αρκετα ωραια,ακριβα μεν αλλα το καλυτερο ηταν τα σουηδικα κεφτεδακια απο το ΙΚΕΑ οπου δεν μας αρεσε τιποτα αλλο.
Και η ζωη συνεχιζεται αυριο με την καταθεση μου στον Εισαγγελεα για την μυνηση για ψευδορκια που εχω υποβαλλει στις δυο κυριες που ειπαν τα χιλιαδες εναντιον μου κι ομως παλι η μεγαλη γνωστη εταιρεια εχασε τις δυο δικες.
Εχουμε πραγματα λοιπον να κανουμε οποτε βουρ.........

3 σχόλια:

mahler76 είπε...

Sto Ικεα δεν έχω πάει ποτέ φοβερό??? Ελπίζω πάντως να σου πάνε όλα καλά, περαστικά και για την μέση, και καλή επιτυχία αύριο...και κουράγιο ;)

ΗarryTsopanos είπε...

Δεν χανεις και τιποτα ......χμ χμ μονο τα κεφτεδακια.

ΗarryTsopanos είπε...

Α να μην ξεχασω που ξεχασα .......ευχαριστω.