Τρίτη, Ιουλίου 15, 2008

Tελλας το μεγαλειο σου

Μετα το φιασκο με την Ελλας ον λαιν και την ακυρωση της συνδεσης μου λογω της ταλαιπωριας και της εξαπατησης μου,ειπα να γραφτω στην Τελλας.
Οκ ειπα θα κανω ενα μηνα υπομονη και θα εχω τελικα ει-ντι-ες-ελ και εγω με μια εταιρεια της προκοπης.
Πιστευα ειπα οκ?
Και εχω συνδεθει τελικα με την εν λογω εταιρεια αλλα να που τοσες ημερες και δεν μου εχουν στειλει ακομη το μοντεμ,και τηλεφωνω και ρωταω και παλι και παλι και αυτοι δεν ξερουν τι να απαντησουν και υποσχονται οτι θα το στειλουν αλλα δεν ξερουν ποτε.
Ε ειναι να τα παιρνεις στο κρανιο η οχι?Μα πως κανουν την συνδεση χωρις να σου στειλουν το μοντεμ?Τι να συνδεθω με το ιντερνετ με τι μεσο?
Και υπομενω το νταιαλ απ με ταχυτητες υπνου και περιμενω ποτε θα δεησει η τελλας να στειλει το μοντεμ.
Ααααααααααααααααααα
Αλλα απο που να παραδειγματιστουν ολοι αυτοι>
Απο το κρατος που ζουμε?
Μπουρδελο σου λεει ειναι ολα ας το παιξουμε νταβατζηδες.χμ χμ οκ για ελατε να δουμε λοιπον αν βρειτε εδω ιεροδουλους.
Α ρε καθικια φτου!!!!

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση αλλά στον ΟΤΕ παίρνεις ΑΜΕΣΩΣ εξοπλισμό, και η ενεργοποίηση γίνεται σε 2-3 μέρες και έχεις πραγματική 24/7 υποστήριξη. Δεν τον αλλάζω για τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ κι εγώ....Μακρυά απ'όλους!Όσοι πρόλαβαν πήραν,οι υπόλοιποι περιμέεεεεεενουμε...ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ.Έρχονται κι οι γερμανοί τώρα,μια χαρά!