Δευτέρα, Αυγούστου 04, 2008

Μονος στην Πολη

Ενω οι ημερες περνουν με την μητερα μου να κρυβει τα χρηματα που παιρνει απο την συνταξη του Ογα καθως και την αναπηρικη της απο την προνοια σε μερη που δεν μπορει να θυμηθει μετα και αυτο δυσκολευει την κατασταση γιατι στο τελος θα βρεθω με εκατομμυρια και δεν θα χρειαστει να δουλευω πια,αποφασισαν ολοι οι φιλοι μου να φυγουν απο την Αθηνα μαζικα για διακοπες.
Μαζι και το μωρουλι μου που εχει καλομαθει να πηγαινει καθε χρονο τρεις να μην πω τεσσερις εβδομαδες στα νησια.
Και μαζι κι ο Γιαννης αυτη την φορα και η υπολοιπη παρεα.
Την κανει και ο Πανουλης για Λονδινο για να ξεχασει τον αγιατρευτο ερωτα του που μονο πεντε αντε εξι ημερες κρατησε και μετα τελειωσε σαν λοιωμενο παγωτο.
Η Πεννυ παει Λουτρακι και γενικα ο μονος που θα περασει 10 ημερες στην απομονωση θα ειμαι εγω.
Ασε που δεν θα εχω και ρεπο αυτη την εβδομαδα οποτε το πηξιμο θα ειναι χειροτερο.
Και οσο το ψαξιμο για τα χρηματα συνεχιζεται μπορει καποιος ρε παιδια να με συμβουλεψει τι να κανω με αυτην την κατασταση?
Για ποσο θα εχω την αντοχη,που δεν βλεπω να την εχω για πολυ να περναω αυτο το δυσκολο δρομο και να μην εχω ιδεα που θα με παει?
Τελος παντων καλες διακοπες σε οσους φευγουν και πισω με δυναμη και ενεργεια συντομα.ΟΚ?

4 σχόλια:

panos είπε...

Καλύτερα που δουλέυεις, θα περάσουν οι μέρες γρήγορα, εμένα τελευταία μέρα η HOL σταμάτησε να δουλέυει..τα χω πάρει κρανίο, είμαι στον Κοτσόβολο και στέλνω e-mail στον ΄Νίκο από Αγγλία. Όσο για τον έρωτα μου λίγα λόγια ενταξεί;;;;; ¨) Δεν πάω εκεί για να ξεχάσω, απλά για να αλλάξω εικόνες..να ξεχαστώ, γιατί δεν ήταν και λίγα όσα τράβηξα οκ???¨)))

ΗarryTsopanos είπε...

Καλα ντε οκ.Να ξεχαστω το λενε τωρα?

mahler76 είπε...

Θα είμαστε πολλοί εδώ όλο τον Αύγουστο μην ανησυχείς. όσο για συμβουλή δεν ξέρω πραγματικά τι να σου προτείνω. Προς το παρόν στέλνω την καλημέρα μου.

ΗarryTsopanos είπε...

Καλησπερα κι απο μενα ειναι απογευμα τωρα βλεπεις.