Κυριακή, Αυγούστου 31, 2008

Χωρις νεους ηχους

Ενα καλοκαιρι περασε χωρις μια μουσικη να το θυμιζει,εστω ενα χαζο τραγουδι.
Και για οσους βιαστουν εννοοω ελληνικο τραγουδι οκ?
Παντα τα καλοκαιρια υπηρχαν ελαφρα τραγουδακια που ακουγαμε στα κλαμπακια και λεγαμε α το ειχαμε πει οτι αυτο ειναι το τραγουδι του καλοκαιριου.
Φετος τιποτα ουτε στο εντεχνο ουτε στο Πεγγυζηνεικο στυλ τιποτα ρε παιδια.
Και απλα εγω επιμενωντας ακουσα κομματια που ειχα χρονια να ακουσω και τα ξαναθυμηθηκα.
Τραγουδια απο την Τριτη Ανθολογια του Σπανου,τραγουδια με την Μελινα Ταναγρη,παλια ομορφα με την Ελενη Δημου,και φυσικα δεν θα περναγε καλοκαιρι αν δεν ακουγα ολη την ανθολογια της Αλκηστης που ηταν,ειναι,και θα παραμεινει νουμερο ενα στην καρδια μου και την αγαπη μου.
Αλλα οπως εχω διαπιστωσει και σε παλαιοτερο σχολιο μου ολο και δυσκολοτερα πια τα νεα τραγουδια ακουμπανε τις καρδιες
μας και ολο και λιγοτερα ομορφα τραγουδια γραφονται και ακουγονται.
Και μην μου μιλησετε για τα υπολοιπα στυλ Χατζηγιαννη κλπ αυτος αρχισε καλα και συνεχιζει με επαναληψεις και κακες μαλιστα του παλαιου εαυτου του που μας τις σερβιρει μαλιστα και μεσα απο τις διαφημησεις οποτε διαφημιστης ο τυπος εγινε.
Κανενας συνθετης με νεες ιδεες υπαρχει καπου??????

Δεν υπάρχουν σχόλια: