Πέμπτη, Αυγούστου 21, 2008

Πτωμα

Ειπα να κανω κατι για το μωρουλι μου και να τι επαθα.
Γυρισα απο το Κορωπι πριν δυο ωρες πιασμενος ως εκει που δεν παιρνει και ολα αυτα γιατι......
1)Ο κατασκευαστης της πολυκατοικιας που αγορασε το μωρουλι μου διαμερισμα εβαλε τα πλακακια και μετα εβαψε τους τοιχους χωρις φυσικα να καλυψει τα πατωματα αι σιχτιρ.
2)Η καθαριστρια που πηγαμε να καθαρισει πριν δυο εβδομαδες μαλλον καθαρισε τα χερια της μονο.....θα μου πειτε δεν ειδατε αν καθαρισε?
Ε οκ ειδαμε αλλα τι να της πεις επτα το απογευμα οταν πηγαμε να την μεταφερουμε στο μετρο?
Καθαρισε τα παλι?
3)Ο εργολαβος αρνειται να φρει καποιον δικο του να καθαρισει το πλακακι που το ετριβα 4 ωρες σημερα και παλι βρωμικο μου φαινεται.
Ετσι οπως σας ανεφερα ανηφορησα στο χωριο να καθαρισω...ρεπο ειχα ειπα ποσο θα μου παρει?
Καθαρισα μονο το υπνοδωματιο και το μπανιο,το σαλονι μου φανηκε πολυ μεγαλο και αγριευτηκα γαμοτο ασε που ετρεχε ο ιδρωτας μου και λερωνα οτι ειχα καθαρισει και νευριασα.
Και τωρα νοιωθω σαν ολυμπιακος που εχασε απο την κυπριακη ομαδα της οποιας το ονομα δεν θυμαμαι....δηλαδη χαλια.
Πανουλη παρε συρμα και κουβα εχουμε το σαλονι την Κυριακη οκ?

1 σχόλιο:

panos είπε...

Τι να κάνω παιδάκια θα το κάνω με το δικό μου ορίτζιναλ στυλ....¨)))