Σάββατο, Σεπτεμβρίου 13, 2008

Εβδομαδα αποφασεων

Την εβδομαδα που ερχεται οι αποφασεις που πρεπει να παρω ειναι σημαντικες και εχει και πανσεληνο γαμοτο.
Κατ'αρχην το θεμα του δικαστηριου ειναι το πρωτο που πρεπει να λυθει.
Εγω ειπα στον δικηγορο μου οτι αρνουμαι να υπογραψω την αισχρη προταση της μεγαλης εταιρειας για συμβιβασμο,εκεινος επιμενει οτι το θεμα πρεπει να κλεισει εδω.
Το παραξενο ειναι οτι εχοντας κερδισει τα δυο προηγουμενα δικαστηρια λογικα εγω θα επρεπε να αποφασισω αν θελω να συνεχισω και κανενας αλλος λιγο παραξενα συμβαινουν τα πραγματα τωρα.
Το επομενο θεμα ειναι με την μητερα μου,εδω και 15 ημερες της επεστρεψα τα χρηματα που μου δινει να της ψωνιζω αφου με βριζει συνεχως και λεει οτι τα βαζω στην τραπεζα η τα τρωω απο εδω και απο εκει.
Το θεαμα του ψυγειου μου προξενει θλιψη μια και ειναι συνεχεια αδειο και το χειροτερο αποδικνυει οτι δεν μπορει πλεον να συνηδητοποιησει οτι δεν τρεφεται σωστα και η επιμονη της να κραταει τα χρηματα της δεν διορθωνει την κατασταση και μαλλον αργα-αργα θα χειροτερεψει την ηδη βεβαρημενη κατασταση της.
Καποια στιγμη πρεπει να αποφασισω τι ειναι να γινει για το καλο της και η υποχωρηση μου καλο δεν της κανει.
Δυο αποφασεις δυσκολες αλλα εγω μονο πρεπει να τις παρω.

6 σχόλια:

Dr Low είπε...

Μήπως, λέω εγώ τώρα, ο δικηγόρος σου τα πέρνει λιγάκι; Για ψάξτο!

Για κανένα, ακόμα και για τον άνθρωπο που σε γέννησε, δεν αξίζει να θάψεις τη σωή και το μυαλό σου.

Εύχομαι να πάρεις τις καλύτερες αποφάσεις που θα είναι προς όφελος σου πάντα.

ΗarryTsopanos είπε...

Χρειαζεται ενας δικηγορος για να σου δωσει απαντηση αν ο δικος σου δικηγορος κανει το σωστο η το λαθος και δεν ξερω κανεναν αλλον.Αυτο που λες ομως το εχω σκεφτει κι εγω.

mahler76 είπε...

Δύσκολες καταστάσεις φίλε μου και μακάρι να είχα μια συμβουλή να σου δώσω...

Provato είπε...

αχ βρε χάρη... πρόσεξε το το θέμα με τον δικηγόρο σου λίγο... έχουν ακούσει πολλά τα αυτιά μου σε παρόμοιες περιπτώσεις για δικηγόρους που "χάσανε" προθεσμίες, ή κάνανε σημαντικά λάθη εις βάρος των πελατών τους επειδή τα πέρνανε από τον αντίδικο του πελάτη τους... πρόσεχε..


πολλά φιλιά!

ΗarryTsopanos είπε...

Ευχαριστω Μπεουλη αλλα δεν ξερω τι να κανω.

ΗarryTsopanos είπε...

Nασαι καλα Mahler μονο που το λες φτανει.