Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2008

Ραντεβου στα τυφλα

Αυριο ειναι τελικα το ραντεβου με τον δικηγορο μου για το θεμα του δικαστηριου και του συμβιβασμου που ζηταει η γνωστη και μεγαλη εταιρεια.
Τηλεφωνικα αλλα και με e-mail εχω κανει ηδη γνωστο οτι δεν εχω διαθεση να συζητησω για συμβιβασμο μετα ειδικα απο τετοια ταλαιπωρια που εχω υποστει απο τους κυριους αυτους.
Χωρις λοιπον να εχω ιδεα του τι εχει συμβει απο την παρασκευη εως σημερα και τι συνομιλιες εχουν γινει μεταξυ των δικηγορων παω να ενημερωθω λιγο ομως ενοχλημενος απο την φραστικη ατακα του Δικηγορου μου"Για μενα αυτη η υποθεση πρεπει να κλεισει τωρα"
Απο την μια εχω κουραστει τρια χρονια απο δικη σε δικη ασε τα εξοδα που μου στερουν αλλες απολαυσεις,απο την αλλη λεω για το γαμοτο να παω εως τον Αρειο Παγο να δω τι θα πουν οι κυριοι που οταν με απελυαν τραυματισμενο εδειχναν τοσο σιγουροι για το οτι δεν προκειται να ενοχληθουν καθολου απο εμενα.
Βαρια θα παρω τα ποδια μου και θα ανηφορησω στο Κολωνακι λοιπον αυριο να ακουσω τι θα μου πουν .
Λιγη μουσικη ας ακουσω τωρα...........

Δεν υπάρχουν σχόλια: