Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 18, 2008

Οι Αλλοι

Κι'ενω εγω εγκλωβισμενος στα προβληματα ψαχνω να βρω λυσεις,εχω σχεδον ξεχασει τι συμβαινει γυρω μου.
Ξεχασα οτι κει που ημουν εγω περισυ στο ταμειο ανεργιας δηλαδη,υπαρχουν σημερα και καθε ημερα χιλιαδες αλλοι με προβλημα επιβιωσης που ψαχνουν απεγνωσμενα εργασια και καταληγουν να εργαζονται ωρομισθιοι η με περιορισμενο ωραριο και παλι να μην τα βγαζουν περα.
Ξεχασα οτι πολλοι Αλλοι σαν εμενα περνανε το ιδιο η και χειροτερο προβλημα με ατομα δικα τους που εχουν αναγκη φροντιδας και υποστηρηξης.
Ξεχασα οτι χιλιαδες αλλοι,ελευθεροι επαγγελματιες θα μεινουν ανεργοι λογω των νεων φορων.
Ξεχασα οτι περισυ εγραφα συνεχεια για τους πυροπαθεις στην Ηλεια και μαζι με ολους τους αλλους και εγω πολυ λιγο νοιαζομαι αν σημερα εχουν καπου να κοιμηθουν αυτοι οι αλλοι.
Δεν ξεχναω ομως εγω οτι μετα απο 4 καταγγελιες στην ΥΕΕΑ
κανεις απο οσους φοροδιαφευγουν δεν εχει πληρωσει τιποτα ενω πιανουν τους μικρους για μη εκδοση αποδειξης ελαχιστου ποσου.
Αυτο το κρατος ειναι ενα κρατος ακρατειας και ολοι πληρωνουμε την ανοργανωσια και την κακομοιρια του.
Και για ολους αυτους που λενε οτι εμεις ειμαστε αυτο το κρατος εγω απαντω.
Οχι φιλοι μου,εγω δεν εχω κλεψει την εφορια,δεν εχω λαδωσει γιατρο,δεν εχω γλυψει κατουρημενες ποδιες,δεν εχω επισκεφτει βουλευτη,δεν εχω καταπατησει γη,δεν πεταω αποβλητα και σκουπιδια σε βουνα και πλαγιες.Και το κυριωτερο.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΟΤΕ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: