Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2008

Η Μαρια

Μου αρεσει που πηγαινω στην δουλεια,ας κουραζομαι,ας με ποναει η μεση μου απο την ορθοστασια,ας βαριεμαι αφορητα.
Μου αρεσει γιατι εκει ειναι και η Μαρια το πιο ομορφο χαμογελο στον κοσμο.
Την αγαπαω την Μαρια γιατι ειναι καλη μητερα,και καλη συζυγος και καλη νοικοκυρα.
Ειναι ομως και καλη φιλη για μενα,μετα απο την πτωχευση της εταιρειας που εργαζομουν περισυ,με σκεφτηκε που ημουν στην πεινα και την απογοητευση και με πηρε κοντα της οταν χρειαστηκε ατομο.
Την αγαπαω την Μαρια γιατι ολο και κανενα γλυκο μου φερνει η και μουσακα που μ'αρεσει τοσο η ακομη και παξιμαδια απο την Κρητη που παει διακοπες.
Οταν την πρωτοειδα σε διαφορετικο χωρο εργασιας της ειπα"ειναι σαν καπου να σε ξερω"δεν ξερω αν σας εχει συμβει αλλα μου θυμιζε κατι το προσωπο της που ηταν σαν να την ηξερα απο παλια,απο αλλη ζωη ισως.
Γελαμε πολυ μαζι οπως και με ολα τα παιδια εκει,κανουμε πλακες πινουμε κρασακι τις γιορτες στην αποθηκη,της λεω τα προβληματα μου και την βοηθαω σε οτι χρειαστει σε οτι μπορω φυσικα.
Η Μαρια αγαπαει τοσο πολυ την κορη της που με κανει να ζηλευω με την καλη εννοια φυσικα,ολα ειναι ικανη να τα κανει για την μικρη της,που εγινε κοπελλα και παει γυμνασιο τωρα.
Να ειναι καλα παντα η Μαρια οπου και να ειναι οπου και να ειμαι εγω,να ειναι καλα ολοι οι καλοι ανθρωποι στις ζωες μας.

1 σχόλιο:

Aνεμος είπε...

ΝΑ EINAI καλά όλοι οι φίλοι μας ...