Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 24, 2008

Eφορια

Και ενω η δικαστικη διαμαχη τελειωσε με συμβιβασμο,οχι φυσικα με το ποσον που εδινε η μεγαλη και γνωστη εταιρεια υποδηματων,και ενω τους εστειλα μυνημα με τον δικηγορο τους οτι αυτο λυνει μονο το θεμα της αγωγης μου και οχι της παρανομης απολυσης μου που εχει κριθει απο το εφετειο η του τραυματισμου μου,και οτι θα πρεπει να ευχονται να ειμαι καλα και να εργαζομαι γιατι αλλοιως θα επανελθω και πολυ πιο δυναμικα.

Αρχισα να αναρωτιεμε για ποιο λογο η επιστροφη απο την εφορια δεν μου εχει ερθει ακομη.

Ζουμε σε τετοιο μπαχαλο που αν χρωστας ενα σεντς στην εφορια σε κυνηγαει σαν κοινο κλεφτη ενω αν σου χρωσταει εκεινη ειναι απολυτα φυσικο και νομιμο.

Επι 7 μηνες λοιπον περιμενω να λαβω επιστροφη 800 ευρω και ακομη περιμενω και περιμενω.

Πηρα λοιπον τηλεφωνο το υπουργειο οικονομικων και τους τα ειπα ενα χερακι.

Τελικα η υποσχεση ηταν οτι στο τελος του μηνα θα μου τα δωσουν.

Δεν τους φτανει που καλυπτουν τις μεγαλες εταιρειες που κατακλεβουν τα ποσα που πρεπει να πληρωσουν,δεν αρκει που οταν πανε για ελεγχο απλα τα παιρνουν και φευγουν,δεν τους αρκει που για καθε ανασα μας πληρωνουμε φορο και δεν τους φτανουν ουτε αυτα,αλλα παρακρατουν και την επιστροφη φορου χωρις λογο και την πληρωνουν μετα απο μηνες.

Η μυνηση για την ψευδορκια συνεχιζεται φυσικα,η μανα μου συνεχιζει κι εκεινη το βιολι της,εγω προσπαθω να βρω μια ακρη και δεν βρισκω,και ολα πανε κατ'ευχην.

Υπομονη ερχεται το ταξιδι που θα με ηρεμησει λιγο,πως να μην ηρεμησω οταν θα καθομαι στο τροκαντερο και θα ατενιζω τον πυργο του Αιφελ καθως βραδυαζει?
Υπομονη.

2 σχόλια:

ΗarryTsopanos είπε...

Aν γινουμε πολλοι θα μας ακουσουν.

mahler76 είπε...

ελπίζω να περάσεις τέλεια στο ταξίδι να ξεχαστείς λίγο.