Κυριακή, Οκτωβρίου 05, 2008

Εβδομαδα Χωρις τελος

Η εβδομαδα που περασε ηταν πολυ κουραστικη,μια με την δουλεια που ολες οι παραλαβες ηρθαν μαζι σε δυο ημερες μια με την ψυχολογικη κουραση στο σπιτι ολα ηρθαν και εδεσαν και κατεληξα το Σαββατοκυριακο να μην εχω κουραγιο για τιποτα.
Ευτυχως το επομενο Σαββατοκυριακο εχω ρεπο και μετα αρχιζει η αδεια μου και το επικειμενο ταξιδι αρεκι να μην ακυρωθει λογω του φορτου εργασιας που εχει το μωρουλι μου.
Σημερα καθαρισαμε για τελευταια φορα το σπιτι στο Κορωπι γιατι τοσες φορες πηγαμε και ακομη βρωμικο ηταν.
Ενας καφες διπλα στην θαλασσα στο Πορτο-Ραφτη και επιστροφη στο σπιτι γιατι εχω και πρωι δουλεια αυριο.
Περνανε πολυ γρηγορα οι μερες,η διαθεση μου δεν εχει φτιαξει ακομη και απλα παρακολουθω την κατασταση να περναει χωρις καλυτερευση.
Το Σαββατο το πρωι ειχα την πιο δυσκολη στιγμη καθως ειδα την μητερα μου να σωριαζεται μπροστα μου απλα επειδη παραπατησε και εγω να μην μπορω καν να την σηκωσω.
Ευτυχως με βοηθησε μια γειτονισα και ξεκινησα για την δουλεια με μεγαλη ανησυχια.
Τι με περιμενει ακομη δεν το γνωριζω απλα περιμενω υπομονετικα.

3 σχόλια:

Aνεμος είπε...

υπομονή φίλε μου σε διαβάζουμε ..είσαι και στο μπλόγκ μου μου θ΄υμισες όταν σήκωσα τη μητέρα μου όταν έπαθε εγκεφαλικό ......υπομονή

mahler76 είπε...

υπομονή για τα δύσκολα και με το καλό τα ευχάριστα. ΚαΛΉ βδομάδα.

ΗarryTsopanos είπε...

Σας ευχαριστω πολυ.