Παρασκευή, Οκτωβρίου 10, 2008

Δυσκολη προετοιμασια

Και ενω ετοιμαζομαι να αναχωρησω την Δευτερα και σιδερωνω τα πουκαμισα μου,η κατασταση που θα αφησω ειναι λιγο δυσκολη.
Τα χρηματα που παιρνει απο τις συνταξεις του ΟΓΑ και της προνοιας η μητερα μου εχουν χαθει κατω απο επιπλα,χαλια,ρουχα,και οτιδηποτε αλλο λες και θα μπουν στο σπιτι οι κουμουνιστες να μας τα παρουν.
Ξερω οτι αυτο ειναι η νεα της εμμονη αλλα δεν μπορω να κανω και τιποτα για να το διορθωσω,απλα εχω παψει να ασχολουμαι πια.
Καλο θα ηταν να εχω εισοδημα αρκετο ωστε να μην χρειαζεται να βοηθαει στα εξοδα του σπιτιου αλλα αυτο μαλλον δεν προκειται να συμβει σε αυτη την ζωη.
Εκεινη προτιμαει να τα κρυβει μετα τα ξεχναει και εδω και ενα μηνα τρωει ψιχουλα λες και τα χρηματα θα της χαρισουν περισσοτερα χρονια ζωης.
Αποφασισα να απεχω απο ολα αυτα γιατι κακο σε μενα κανουν και αφου δεν μπορω να συννενοηθω μαζι της να την αφησω να κανει οτι θελει.
Το αλλο νεο ειναι οτι με πηρε ο δικηγορος μου και μου ειπε οτι οι δυο κυριες που τοσο ευκολα με κατηγορησαν ψευδως στο δικαστηριο θελουν να μου ζητησουν συγνωμμη ωστε εγω να αποσυρω την μυνηση μου.
Τις λυπαμαι αλλα απαντησα οχι εξαλλου ειναι γνωστο οτι απο τοτε που επιννοηθηκε το συγνωμμη χαθηκε το φιλοτιμο.
Ελπιζω αυτη η εβδομαδα να με ξεκουρασει οχι τοσο σωματικα αλλα να ξεχαστω λιγο και να πιστεψω οτι η υπολοιπη ζωη μου θα ειναι σαν αυτες τις 7 ημερες.

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

εγώ απλά θα σου ευχηθώ να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται. Και μακάρι όταν επιστρέψεις τα πράγματα να φτιάξουν κάπως.

ΗarryTsopanos είπε...

Το ελπιζω κι εγω,σ ευχαριστω πολυ.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πόσο μου θύμησες τον πατέρα μου. Ακόμα και σε μια παλιά τηλεόραση τα είχε κρύψει. Το δωμάτιο το είχε πάντα κλειδωμένο και όταν επέστρεφε φώναζε ότι τον έκλεψαν γιατί δεν θυμόταν που είχε κρύψει τα λεφτά. Καλή ξεκούραση και καλή μέρα εύχομαι.

ΗarryTsopanos είπε...

Δεν ειμαι ο μονος λοιπον που τα περναει αυτα.
Σ'ευχαριστω