Τρίτη, Οκτωβρίου 21, 2008

Και τωρα που?

Η ερωτηση που συνεχως εδω και ενα μηνα κυκλοφορει χωρις προειδοποιηση μεσα στο μυαλο μου ειναι.....οκ οκ τελειωνει και το ταξιδι στο Παρισι μετα το επομενο ταξιδι να το προγραμματισω και που να παω?
Προβλημα μεγαλο θα μου πειτε,τιποτα σοβαροτερο δεν εχω να σκεφτω?
Εχω.
Αλλα ξεχνιεμε καλυτερα οταν εχω να σκεφτω κατι ευχαριστο,κατι που ερχεται αργα μεν αφου κλεινω τα ταξιδια αυτα τουλαχιστον εξι μηνες πριν.
Και τα κλεινω εξι μηνες πριν για διαφορους λογους εκτος απο το να σκεφτομαι εξι μηνες το ταξιδι αυτο,οπως για φθηνοτερα αεροπορικα εισητηρια με τις γνωστες εταιρειες οικονομικων ναυλων,η για να βρισκω τα ξενοδοχεια η τα διαμερισματα που θελω χωρις προβλημα.
Και ετσι ενα ταξιδι οπως αυτο στο Παρισι με εισητηριο και 7 νυχτες σε ξενοδοχειο με πρωινο κοστισε χωρις τα καθημερινα εξοδα 490 ευρω.
Οπως λεει λοιπον η διαφημηση δεν θελει κοπο θελει τροπο.
Και τωρα επανερχομαι στο αρχικο ερωτημα που να παω το επομενο ταξιδι ωστε να αρχισω την αναζητηση?
Καπου που να μην εχω ξαναπαει ομως ολο στα ιδια μερη πηγαινω ξανα και ξανα.
Αν εχετε ιδεες παρακαλω εδω ακουμπηστε τις.

4 σχόλια:

Provato είπε...

λισσαβώνα.

ΗarryTsopanos είπε...

Μπεουλη Καλημερα ειναι ωραια εκει?

mahler76 είπε...

μόνο 500!!!

Οπουδήποτε στην Σκανδιναβία θα έλεγα.

ΗarryTsopanos είπε...

Ωραια ιδεα μονο που εκει θα θελω ενα μηνα να δω τρεις χωρες μαζι χμ χμ.