Δευτέρα, Οκτωβρίου 27, 2008

Συντροφικοτητα

Περνανε τα χρονια γρηγορα,δεν με εχουν αλλαξει πολυ,απλα με ωριμασαν εσωτερικα,καποτε οπως πολλα νεα παιδια ειχα την αυταρεσκεια μου,εψαχνα το φλερτ την επιβεβαιωση του οτι μετραω οπως λενε σημερα.
Το ξενυχτι και οι παρεες παντα σε στενο κυκλο δεν εκανα φιλους ευκολα δεν μ'αρεσε.
Τα μπαρακια ,τα ποτα,τα one night stands και το ψαξιμο μιας μονιμης σχεσης που ηταν και το δυσκολοτερο πως να ταιριαξεις ετσι,και ειναι και πολλοι οι πειρασμοι πως να μεινεις πιστος οταν μπορεις να παιξεις σε πολλα ταμπλω.
Μια αναζητηση συνεχης για πολλα χρονια,σχεσεις ηρθαν αλλες ευκολα αλλες δυσκολοτερα,αλλες με παθος και αλλες με ασχημη γευση στο τελος,απο αλλες πηρα σε αλλες εδωσα,δεν θελω να θυμαμαι αυτο που εχει φυγει,ποτε δεν κρατω φωτογραφιες.
Εμεινα πολλες φορες απο συνηθεια,δεν με εξιταρει το καινουργιο,το νεο,το απιαστο.
Εμεινα πολλες φορες ακομη και οταν επρεπε να εχω φυγει,ισως να ειναι οι ανασφαλειες μου που με οδηγουσαν στην υποχωρηση ενω επρεπε να εχω περασει στην αντεπιθεση.
Πολλες φορες ακουω οτι μια σχεση κραταει οσο το σεξ ειναι καλο οσο υπαρχει ποθος,δεν το πιστευω απολυτα,μια σχεση για μενα κραταει οσο υπαρχει αγαπη το παθος και ο ποθος φευγουν μετα απο δυο-τρια χρονια σιγα,σιγα.
Εδω και 7 χρονια παμε στα οκτω τον αλλο μηνα η σχεση που εχω ειναι για πολλους δυσκολη για αλλους ιδανικη,να μην συναντιεσε παρα τα Σαββατοκυριακα,τα τριημερα η τις διακοπες για πολλους θα ηταν αδιανοητο αλλα για μενα ειναι ιδανικο.
Δεν πιστευω οτι οταν δυο ανθρωποι μενουν μαζι η βλεπονται καθε μερα σημαινει οτι αγαπιουνται και περισσοτερο,δεν εχω συνηθισει να νοιωθω ανασφαλεια οταν ο ερωτας μου δεν μου τηλεφωνει η δεν ζηταει να με δει καθε λιγο και λιγακι.
Το να εισαι μερος μιας σχεσης σημαινει περισσοτερα απο παμε στο κρεβατι για σεξ και μετα δεν εχουμε να πουμε τιποτα,σημαινει ενδιαφερον για την καθημερινοτητα του αλλου,σεβασμος για την ατομικοτητα του,αποδοχη οτι η ζωη του αλλου δεν ειναι δικη μου,οτι οι φιλοι του αλλου δεν πρεπει σωνει και καλα να ειναι και δικοι μου και οτι ο καθενας μας εχει τον χωρο του που μπορει να κινειται.
Αυτο δεν σημαινει φυσικα οτι επειδη δεν ζουμε μαζι"δεν ζουμε μαζι".
Και αυτο το καταλαβαινω οταν ειμαστε κοντα,οταν μιλαμε,οταν παμε τις βολτες μας για καφε η απλα για βολτα.
Οσο κρατησει αυτη η σχεση θελω να ειναι ετσι,να αγγιζω και ας μην ειναι κοντα μου συνεχεια,να βλεπω κι ας ειναι αλλου,να νοιωθω κι ας μην το λεει,υπαρχει κατι πανω απο ολα μετα τοσα χρονια.
Κατι που δεν βρισκω ευκολα την λεξη να το περιγραψω,απλα ειναι απεραντο σαν συναισθημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: