Τετάρτη, Οκτωβρίου 08, 2008

Xωρις Λογια

Αξιοτιμε Κυριε Χατζιδακη Εδω και λιγες ημερες με αποφαση του ΟΑΣΑ καταργηθηκαν ολες οι λεωφωρειακες γραμμες που απο το Περιστερι κατεληγαν στο Κεντρο της Αθηνας και τωρα καταληγουν στο Μετρο Αγιος Αντωνιος.Εμεινε λοιπον η περιοχη πριν απο τον Κηφισσο Ποταμο και κατα την διαρκεια της οδου Λενορμαν εως και τον Κολωνο που διαμενω εγω με μονη επιλογη τους για να μετακινηθουν την γραμμη Α13 και Β13 που καταληγουν στην Ομονοια καθως και το τρολλευ νο 12 που καταληγει στο Ζαππειο.Δηλαδη χιλιαδες ανθρωποι εργαζομενοι η συνταξιουχοι οι ακομη και πολιτες που χρειαζεται να κατεβουν στην Αθηνα δεν εχουν πλεον την δυνατοτητα αυτη και ταλαιπωρουνται αφανταστα περιμενοντας στις στασεις μια και δεν υπαρχει σταθμος μετρο κοντα σε εμας παρα μονο με αρκετο περπατημα.Εχω ζησει και εργαστει πολλα χρονια στο εξωτερικο και το συνηθες ειναι να αποθαρυνεται η εισοδος ιδιωτικων αυτοκινητων στο κεντρο με καλη συγκοινωνια εδω γινεται το αντιθετο γιατι ολοκληρη περιοχη το 4ο Διαμερισμα Αθηνων καθως και οι περιοχη γυρω απο τον Κηφισο στο υψος στην Λενορμαν με χιλιαδες εργατοκοσμο αφεθηκαν χωρις μεσο μεταφορας.Τις τελευταιες ημερες στριμωγμενοι σαν τα ζωα αν καταφερουμε να μπουμε στο τρολλευ οι μεν βριζουν τους δεν ολοι μαζι βριζουν τον οδηγο και τους ελεγκτες και σαν ζωα πορευομαστε στην Ευρωπη του 21ου αιωνα.Εγω καθε ημερα στεκομαι στην δουλεια μου 8 ωρες ορθιος και μετα περιμενω 15-20 λεπτα παλι ορθιος αν περασει το τρολλευ 12 να με παρει να φτασω στριμωγμενος σαν ζωο στο σπιτι μου και το ιδιο συμβαινει καθε φορα που πηγαινω στην εργασια μου.Μιλησα με συμβουλη της γραμματεως σας με τον Κυριο Γουναρη και τον Κυριο Κοντοπουλο του ΟΑΣΑ,ελπιζω να καταλαβαν το προβλημα αλλα ζηταω και την δικη σας βοηθεια να γινει κατι να διορθωθει αυτη η αδικια,εξ αλλου πληρωνω εισητηριο δεν ειμαι λαθρεπιβατης και απαιτω να υπαρχει συγκοινωνια να με παει στην δουλεια μου και ετσι οπως εγιναν τα πραγματα δεν υπαρχει.Δεν θα επρεπε ο ΟΑΣΑ να μελετησει πριν βγαλει τετοια αποφαση πως θα μετακινουνται χιλιαδες ανθρωποι που ζουν στις περιοχες αυτες?Ειναι αναγκη σαν λαος να βριζομαστε ακομη και μεσα στα λεωφωρεια αρκετα δεν τραβαμε με ολα τα υπολοιπα προβληματα μας?Σας παρακαλω καντε κατι δεν σας γραφω μονο για τον εαυτο μου σας γραφω για δεκαδες ατομα που μετακινουνται μαζι μου στις δουλειες τους.Σας Ευχαριστω πολυ.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

πόσο θα ήθελα να αλλάξει κάτι, ωστε να πιστέψω πως μας ακούνε όταν φωνάζουμε ή τους παρακαλάμε.

ΗarryTsopanos είπε...

Σε αυτη την κολοχωρα οτι αλλαζει,αλλαζει μονο προς το χειροτερο μονο.