Πέμπτη, Δεκεμβρίου 18, 2008

Προς Δικηγορους μου 2ο αναγνωσμα

Κυριε Γ------- Πηρα 2 φορες σημερα τηλεφωνο για να μιλησω μαζι σας η με τον Κυριο Β----α,δεν ελαβα απαντηση και αυτο δεν ειναι η πρωτη φορα που συμβαινει.Ευχαριστω για τις ευχες σας αλλα θα ηθελα να απαντησω και στο τμημα που αναφερεστε στο οτι υπεγραψα με ελευθυρη βουληση.Δεν ισχυριστηκα ποτε οτι υπεγραψα με την βια αλλα ομως οταν στην συζητηση που ειχαμε εξεφρασα την εντονη αντιθεση μου στο να υπογραψω αυτο το εγγραφο μου αναλυσατε το ποσο δυσκολο θα ειναι να συνεχισω την δικαστικη μαχη αυτη,ποσο ακριβο θα ειναι,και τελικα οτι και το γραφειο σας θα επρεπε να εχει καποια οφελη απο μια διαμαχη που κραταει 3 χρονια.Παρ'ολα αυτα υπεγραψα πιστευοντας στην καλη πιστη της εταιρειας οτι θα φροντισει να ακυρωσει την ολοκληρωτικα ψευτικη εγκληση της κατ'εμου.Και ομως αυτο δεν εγινε η εταιρεια εναν μηνα μετα την υπογραφη του σιμβιβαστικου εγγραφου μου απεστειλε κληση να παρουσιαστω στο ΙΕ α/τ να απολογηθω για κατηγοριες ανηκουστες και ψευδεις,στειλαμε εγγραφα την απαντηση μας και οι δικηγοροι τους μας διαβεβαιωσαν οτι θα παει η εταιρεια να καταθεσει εγγραφο οτι δεν επιθυμει την διωξη μου.Ο ιδιος ο Κυριος Β------ς σε τηλεφωνικη επικοινωνια μου μαζι του μου ειπε οτι ειναι ζητουμενο απο εμας να παει η εταιρεια στο τμημα πριν σταλει η δικογραφια στον εισαγγελεα και ομως αυτο δεν εγινε και αντιδραση δικη μας ακομη δεν εχω δει.Παρ' ολες τις υποσχεσεις τους σημερα μιλησα με τον αστυνομικο ο οποιος μου ειπε οτι ποτε δεν πηγαν απλα πηραν ενα τηλεφωνο δυο εβδομαδες μετα την ημερα που η δικογραφια απεσταλη στον εισαγγελεα.Για μενα πλεον το συνφωνητικο αυτο εχει καταστει ακυρο απο τις πραξεις της εταιρειας,καλως η κακως ειεπραξα το ποσον των 2-----
ευρω απο το οποιο σας απεδωσα στον λογαριασμο σας ----
ευρω,το ποσον αυτο επιθυμω να επιστραφει ολοκληρο στην εταιρεια και επιθυμω να συνεχισω τον δικαστικο αγωνα γιατι ξερω οτι λεω την αληθεια και οτι θα δικαιωθω απο το δικαστηριο.Δεν θα πρεπει να ξεχναει καποιος τις προσβολες, τις συκοφαντιες, την εκδικητικοτητα τους ψευδομαρτυρες στην κυρια δικη που τελικα απεφασισε οτι η απολυση μου ηταν παρανομη και καταχρηστικη.Με αποκαλεσαν κακο πωλητη,κακο με τους πελατες,μισογυνη,ειπαν οτι δεν μου απεδιδαν μηνιαια ποσοστα οταν υπαρχουν μαρτυρες και θα ερθουν και στην επομενη δικη να το καταθεσουν παλι.Επικοινωνησαν με την εταιρια που εργαζομουν τοτε και ζητησαν την απολυση μου,και μονο αν διαβασει καποιος την δικογραφια φτανει για να καταλαβει τι εχει συμβει.Δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη στις επομενες πραξεις της εταιρειας εναντιον μου εξ αλλου η εκδικητικοτητατους ειναι εμφανης απο την αρχη και πριν ακομη απο την αρχη της δικαστικης διαμαχης.Δεν ξεχναω οτι οταν εγω πειναγα εκεινοι κρατουσαν απο την αποζημιωση του πρωτου δικαστηριου την αποζημιωση απολυσης μου με την δικαιολογια οτι τους ειχα συκοφαντησει στις αρχες.Η δικη που θα διεξαχθει τον Ιανουαριο θα διεξαχθει κανονικα,στο δικαστηριο δεν θα παω ποτε να πω ψεμματα δεν το συνηθιζω,αν εσεις δεν εχετε την διαθεση να με εκπροσωπησετε εκει θα ηθελα να με ενημερωσετε το συντομοτερο παντως θα ηθελα να ενημερωσετε αμεσα την αντιπαλη πλευρα οτι δεν θεωρω εγκυρη την συμφωνια που αυτοι εσπασαν και να προετοιμαστουμε κανονικα για την δικη αν αποφασισετε να με εκπροσωπησετε εσεις.Σας παρακαλω παρα πολυ να φροντισετε να μην μπορεσει η αλλη πλευρα να χρησιμοποιησει την συμφωνια που εκεινη εσπασε για να ακυρωσει το επερχομενο δικαστηριο και αυτο πρεπει να γινει αμεσα.Οσο για τις σκεψεις που σας εξεφρασα στο χθεσινο μου μυνημα ειμαι σιγουρα ετοιμος να κανω οτι χρειαζεται για να αποκαλυφθει η ιστορια αυτη και οσα εχουν γινει,οταν χρειαστει και με οποιο τροπο ειναι δυνατον να γινει αυτο.Βλεπετε για αλλους οτι περασα εγω μπορει να ειναι αστειο για μενα ομως σας βεβαιωνω δεν ειναι.Οσο για το αν οτι εχω περασει ειναι απλα λογια η οχι σας παρακαλω να μπειτε στο ιστολογιο μου http://www.harrytsopanos.blogspot.com/ και να διαβασετε τις αγωνιες μου και τι δυσκολιες εχω περασει τα τελευταια χρονια,ειναι λιγο χρονοβορο αλλα πιστευω οτι θα σας βοηθησει να με καταλαβετε.Τελος σας παρακαλω μετα τις γιορτες να εχουμε μια προσωπικη επαφη για να συζητησουμε την επικειμενη δικη.Το ηλεκτρονικο μυνημα αυτο εχω σκοπο να το αποστειλλω αυριο στην εταιρεια και τους ιδιοκτητες της και αυτο οταν μαθω την ηλεκτρονικη τους διευθυνση.Σας ευχομαι και παλι Καλες Γιορτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: