Τετάρτη, Δεκεμβρίου 03, 2008

Aυπνιες

Τον τελευταιο καιρο εχω αρκετα προβληματα με τον υπνο μου,ενω κοιμαμαι στην ωρα μου το βραδυ ξαφνικα και χωρις λογο ξυπναω.
Μετα ειναι πολυ δυσκολο να κοιμηθω και στιφογυριζω στο κρεβατι και προσποιουμε οτι κοιμαμαι προσπαθωντας να ξεγελασω τον εαυτο μου.
Καθομαι λοιπον και σκεφτομαι τους λογους που ισως μα κανουν να εχω χασει την ηρεμια μου και να ξυπναω ετσι αποτομα εγω που δυσκολα σηκωνομουν το πρωι παλαιοτερα.

Πρωτος λογος,η κατασταση στο σπιτι.
Μπορει να εχω παψει να αναφερομαι συχνα σε αυτο αλλα δεν σημαινει οτι εχει αλλαξει κατι,μαλιστα σε τελευταια επισκεψη ιδιωτικου γιατρου εμαθα......οχι οτι δεν το φανταζομουν οτι τα χειροτερα δεν εχουν ακομη ερθει.
Φυσικα πλεον η σχεση μου με την μητερα μου ειναι σαν να ειμαστε δυο ξενοι και αυτο το προκαλω και εγω πλεον εχοντας κουραστει τοσο απο τα 2 χρονια αυτα της απιστευτης ταλαιπωριας μου με την αρρωστια της.
Ξερω ερχονται γιορτες αλλα δεν θυμαμαι και καμια να εχω περασει καλα λογω της συμπεριφορας της,και οχι μονο τωρα που ειναι σε αυτη την κατασταση αλλα και απο τοτε που ηταν καλα.
Εχοντας λοιπον κουραστει αποφασισα φετος να λειψω απο το σπιτι ολες τις ημερες των εορτων και να την αφησω να βρει την ευκαιρια να μαζεψει τα χρηματα που κρυβει σε επιπλα, κατω απο χαλια,σε τρυπες,και οπου αλλου τα βαζει και να περασει μαζι τους χαρουμενες γιορτες.

Δευτερος λογος η κατασταση στην δουλεια μου.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την τωρινη δουλεια μου,δεν κερδιζω μια περιουσια αλλα περναω καλα,εχω καλους ανθρωπους γυρω μου,οχι ολους αλλα τους περισσοτερους,ενα πραγμα με ανησυχει ομως σοβαρα.
Τον τελευταιο χρονο οι πωλησεις ειναι γενικα πεσμενες αλλα απο την ημερα που αρχισε να αναφερετε το οικονομικο προβλημα με την γνωστη κατασταση στην παγκοσμια οικονομια τοτε ολα χειροτερεψαν.
Ο κοσμος απλα περναει κοιταει αλλα δεν ψωνιζει,και τι θα γινει?Και του χρονου που θα ειναι χειροτερα τι θα κανουμε?
Φοβαμαι την ανεργια,εχω περασει απο αυτο το σταδιο,δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο,ενα κολοκρατος που σου δινει ενα επιδομα για ενα χρονο και αυτο της πεινας,και μετα σε αφηνει να πεθανεις.
Ασε που οσες φορες πηγαινα στον οαεδ για αυτες τις πολυδιαφημιζομενες θεσεις δεν υπηρχε ποτε τιποτα.
Το μαυρο μας το χαλι ρε παιδια σκεφτομαι τους ανθρωπους που ειναι ανεργοι τωρα και με πιανει κρυος ιδρωτας.

Τριτος λογος,η μεγαλη γνωστη εταιρεια και τα δικαστηρια.
Αν και χωρις να το θελω συμβιβαστηκα με την εν λογω εταιρεια υπαρχουν ακομη δικαστηρια που απομενουν να γινουν.
Ειπαμε οτι θα αποσυρουμε τις κατηγοριες εναντιον μας,τις δικες τους τις ψευτικες θα αποσυρουν και τις δικες μου τις πραγματικες εγω.
Δεν μ αρεσει που το εχω κανει αυτο,νοιωθω οτι εχω προδωσει κατι απο αυτα που πιστευω,εξαλλου η αποφαση του εφετειου ειναι ακομη ζωντανη,ακυρη και παρανομη η απολυση μου.
Ειπα φυσικα στον γνωστο δικηγορο τους,να ευχονται να ειμαι καλα,και να εργαζομαι γιατι αν κατι αλλαξει θα εχουν να παθουν πολλα.
Το τι σκεπτομαι το αφηνω για οταν συμβει κατι.
Δεν θελω να ειμαι απαισιοδοξος δυσκολο ομως αλλα αν μεινω παλι ανεργος συγνωμμη αλλα δεν θα παω να στηθω ξανα στο ταμειο ανεργιας.
Θα τους κανω να καταλαβουν οτι δεν ειναι αστειο να παιζουν με τους ανθρωπους οπως το εκαναν με εμενα.
Αυτο το αφηνω για αργοτερα,πως θα κοιμηθω μου λεει καποιος?

3 σχόλια:

mahler76 είπε...

αν μπορέσεις να σταματήσεις να τα σκέφτεσαι όλα αυτά ίσως και να κοιμηθείς. Διαφορετικά δεν το βλέπω.
Καλό σου βράδυ.

ΗarryTsopanos είπε...

Πως γινετε να μην σκεφτομαι οτι ζω?

mahler76 είπε...

μακάρι να ήξερα...:(