Τρίτη, Δεκεμβρίου 23, 2008

Μια μερα ακομη

Αυριο ειναι η τελευταια εργασιμη πριν τα Χριστουγεννα.
Απο αυριο το βραδυ και για τις επομενες δυο ημερες θα ειμαι με το μωρουλι μου στο Κορωπι να ξεκουραστουμε και να ηρεμησουμε.
Φυσικα το καλυτερο θα ειναι την επομενη εβδομαδα οταν θα ειμαι σε ρεπο απο την Πρωτοχρονια και θα γυρισω στην δουλεια στις 7 Ιανουαριου.
Φυσικα θα πρεπει να κατεβαινω κεντρο καθε δυο ημερες για να ψωνιζω στην μητερα μου και να παιρνω ψωμι αλλα καθε ημερα θα ειμαι επανω και θα χαρω τις πρωτες ημερες του νεου χρονου σε ατμοσφαιρα χωριου,και οπως λενε θα κανει και κρυο και θα νοιωσουμε την θαλπωρη του νεου σπιτιου.
Η συζητηση με τους δικηγορους μου εγινε προχθες μετα την επιστολη μου και αποφασισαμε να ειμαστε πιο επιθετικοι με την μεγαλη γνωστη εταιρεια μιας και εμεις δεν εχουμε λογο να υποχωρουμε,ετσι μετα την μυνηση για ψευδορκια κατα των δυο που με απελυσαν με τις μεθοδους τους επομενη κινηση θα ειναι και η καταθεση αγωγης για συκοφαντικη δυσφημηση και ψευδορκια και εκει θα ζηταμε και το αναλογο χρηματικο ποσον.
Επισης αν δεν καταθεσουν το χαρτι που επρεπε να εχουν καταθεσει εως σημερα τοτε εμεις θα θεωρησουμε την συμβιβαστικη πραξη ακυρη εις βαρος της εταιρειας και θα προσελθουμε στην δικη κανονικα.
Καλα ολα αυτα αλλα οπως ειπα γιορτες εχουμε,δεν εχω σκοπο να στεναχωρηθω αλλο με ολα αυτα,αν ειναι να μεινω χωρις δουλεια του χρονου θα το αντιμετωπισω οταν συμβει.
Για τωρα με περιμενει μαγειρεμα και το κατσικακι ελπιζω να ειναι τρυφερο,ο Πανουλης βλεπετε εχει μια ατελειωτη ορεξη για μασες και θελω να τον καλεσουμε και να γλυφει τα δακτυλα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: