Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2008

Απολογισμος

Οι τελευταιες ημερες αυτου του χρονου ειναι μια καλη ευκαιρια για εναν απολογισμο των οσων εγιναν στην ζωη του καθενος μας,τα καλα και τα ασχημα της χρονιας που περασε.
Απο πολιτικης πλευρας ηταν ενας χαμενος χρονος οπως και πολλοι αλλοι πριν απο αυτον.
Σκανδαλα,αδιαφορια του κρατους στα προβληματα του πολιτη,φτωχεια,ερειπωμενη δημοσια υγεια και παιδεια.
Ακομη μια χρονια που η ανικανη οπως και οι προηγουμενες κυβερνησεις δεν μπορεσε να προσθεσει τιποτα θετικο για την χωρα.
Προσωπικα ο χρονος που περναει ηταν καλος αν σκεφτω οτι ειχα δουλεια,εκανα πραγματα που ηθελα να κανω,ταξιδια οπως παντα και ειχα την δυνατοτητα να ανταπεξελθω ικανοποιητικα στις αναγκες μου.
Τον χρονο αυτο υπεγραψα και την σιμβιβαστικη πραξη με την γνωστη εταιρεια που με απελυσε παρανομα,αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι συναινω στο οτι η απολυση μου ηταν νομιμη,απλα οτι δικαστικα δεν θα την διεκδικησω και αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχω και αλλους τροπους να το κανω.
Τον χρονο που περναει η υγεια της μητερας μου εχει σταθεροποιηθει και φυσικα περιμενω το μελλον με δυσφορια γιατι ξερω οτι δεν ειναι κατι που θα παραμεινει για παντα ετσι.
Το μονο που με εκανε ευτιχισμενο μεσα στα αγχη και τα προβληματα μου ηταν και ειναι οι ημερες και τα βραδυα που περασα και περναω με το μωρουλι μου,εκει που ηρεμω παντα με την παρεα του και ξεχναω οτι και να εχει συμβει.
Ενας χρονος περναει και παιρνει μαζι του οτι περασε καλα και κακα,η ελπιδα ειναι να ειναι ο επομενος χρονος καλυτερος απο αυτον που περασε και αυτο μαλλον δεν φενετε δυνατον.
Καλη Πρωτοχρονια λοιπον σε ολους και οπως λεει και το τραγουδι που ακουσα χθες
"Μου'γνεφε η καρδια,παρε μυρωδια,το λαδι εδω πως καιγεται και ζησε το ταξιδι."
΄"

Δεν υπάρχουν σχόλια: