Τετάρτη, Ιανουαρίου 07, 2009

Ας συνεχισουμε αλλοιως

Δεν συνηθιζω να μπαινω σε διαμαχες για πολυ,την γνωμη μου την ειπα,δεν υπαρχει λογος η αντιπαραθεση αυτη να επικαλυψει το σκοπο αυτου του ιστολογιου και ο σκοπος του δεν ειναι αυτος.

Απλα εχω νοιωσει αδικημενος απο ενα ατομο που χωρις να εχω πει τιποτα συγκεκριμενο επιτεθηκε ανανδρα εναντιον μου με λογια που δεν περιγραφονται εδω.

Δεν θα ξανα απαντησω στα ανοητα σχολια του απο οπου και αν τα μαθω,δεν θεωρω οτι η αντιπαραθεση με καποιον που εχει τοσο κακη αποψη για καποιον αλλον εχει να βοηθησει σε επιλυση της διαμαχης αυτης.

Η γνωμη μου ειναι αυτη που περιεγραψα πιο κατω δεν εχω τιποτα αλλο να πω γιατι αν προχωρησω θα ειναι σαν να πεφτω στο επιπεδο του αλλου που προσπαθει εδω και ημερες να υπερασπισει τα δηθεν κεκτημενα του με καθε τροπο.

Αν η κακοηθεια καταφερει να επικρατησει εγω δεν εχω την διαθεση να παρω μερος σε αυτο το ψυχωσικο συνδρομο που παιζετε,απλα θα σταματησω να εχω σχεσεις με οσους και οσα σχετιζονται με αυτο.

Ειναι κριμα ατομα που επι χρονια ειναι γυρω μας τοσο αργα να καταλαβαινουμε τι σκοπο και προθεση ειχαν απο την αρχη.
Τελος απο εμενα σε αυτο το εργο κωμωδια που παιχτηκε ας παρουν τον ρολο οι πρωταγωνιστες.

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

νομίζω πως δεν αξίζει να ασχολείσαι..

ΗarryTsopanos είπε...

Αυτο στεναχωρει πολυ το μωρουλι μου και με εχει κανει Τουρκο,και οι δυο ξερουμε τι ειναι αληθεια και τι ψεμματα αλλα ο κυριος συνεχιζει τον πολεμο καθημερινα απο το ιστολογιο του με ασυναρτητα ψεμματα,και ολα αυτα γιατι δεν ειχα την διαθεση να γινομε στοχος μειδιαματων και κοιταγματων οσο εκεινος χαιδευοταν δημοσια οπου πηγαιναμε με την προσφατη σχεση του.

mahler76 είπε...

ααααααααα είναι εμπλεκόμενοι και άλλοι μπλόγκερς? ωχ....περαστικά τότε.

Πάντως σταμάτα να τον διαβάζεις όποιος κι αν είναι. Κοιτάξτε εσείς να είστε καλά και όσοι σας γνωρίζουν μπορούν να καταλάβουν ποιός ψεύδεται και ποιός λέει αλήθεια.

Μην χαλιέστε για τίποτα και κανένα.

ΗarryTsopanos είπε...

Dικιο εχεις ευχαριστω