Κυριακή, Ιανουαρίου 18, 2009

Ακομη μια εβδομαδα

Ακομη μια εβδομαδα αρχιζει αυριο,η προηγουμενη ηταν αρκετα κουραστικη και το Σαββατοβραδο εκτος απο την καλη παρεα και την βολτα εκανε την κοπωση ακομη μεγαλυτερη.
Κοιμηθηκαμε ως αργα το πρωι της Κυριακης και μετα ως συνηθως ξεκινησαμε για τον καφεδουλη στο κεντρο.
Μερικες φορες ομως εχω τοσα στο μυαλο μου που δεν φχαριστιεμαι αυτες τις λιγες πραγματικα ωρες που εχουμε μαζι,ειναι πραγματα που εχουν να κανουν με μενα και τα αφηνω να με ενοχλουν εδω και καιρο και να μου χαλανε την οποια καλη διαθεση μου.
Φοβαμαι μην και αυτα τα σκαμπανεβασματα μου κουρασουν οσους ειναι κοντα μου,κι απο την αλλη δεν ξερω πως να ξεπερασω οτι με προβληματιζει.
Ακομη μια εβδομαδα που θα ακουμε για κριση στην οικονομια,για απολυσεις,για υφεση αλλα το οτι περναει η ζωη μας ετσι με αυτους τους γελοιους να μας κοροιδευουν τοσα χρονια θα το νοιωσουμε οταν θα εχει πλεον περασει.
Αλλη μια εβδομαδα ερχεται με συνεχεια των εκπτωσεων,εκπτωσεις εξ'αλλου κανουμε θελουμε η οχι μια ζωη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: