Τετάρτη, Ιανουαρίου 21, 2009

Μια ημερα σαν τις υπολοιπες

Ακομη μια βραδυνη βαρδια σημερα και το ιδιο και για αυριο,παραμενει η Παρασκευη που θα δουλεψω πρωι για να εχω το Σαββατοκυριακο ελευθερο και τοτε ισως ξεκουραστω λιγο.
Εχω δυο εβδομαδες να παω στο Κορωπι και δεν το κρυβω μου λειπει λιγο η ησυχια εκει,μου εχει λειψει η μυρωδια του χωματος και ο καθαρος αερας,το κακο ειναι οτι το μωρουλι μου αν και αγορασε σπιτι εκει ειναι παθιασμενο με το κεντρο της Αθηνας και ετσι κανουμε τις βολτες μας εκει και εως το καλοκαιρι δεν βλεπω να αλλαζει το πραγμα.
Με την μαμα στο σπιτι και τις ζηλειες της γιατι φτιαχνω πρωινο στο μωρουλι και οχι σε εκεινην,ναι αυτο συμβαινει οσο αστειο και να ακουγεται δεν ειναι και το καλυτερο για μενα αυτο και ασε που οταν παμε να κλεισουμε την πορτα του δωματιου αρχιζει την γκρινια που εκεινη μενει απ'εξω.
Οι εκπτωσεις συνεχιζονται ακαταπαυστα,η κακη μου διαθεση το ιδιο,και ακομη μια ημερα σαν τις υπολοιπες περασε.
Ελπιζω να μπορεσουμε να παμε να δουμε το "Reader"αυτο το Σαββατοκυριακο εχω ακουσει τοσα καλα για αυτην την ταινια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: