Τρίτη, Ιανουαρίου 27, 2009

Ερημη χωρα

Και ενω η νεα κυβερνηση συνεχιζει να λυνει προβληματα,οι εθνικοι δρομοι εχουν κλεισει,αγοραζουμε τα αγροτικα προιοντα στην εκατονταπλασια τιμη απο την τιμη παραγωγου,οι μεσαζοντες κερδιζουν και εμεις απλα κοιταμε την οθονη της τηλεορασης.
Απο την αλλη το δραμα των ανεργων μου εγινε πιο εμφανες οταν εμαθα οτι ενας ξαδελφος της συναδελφου μου εκανε αποπειρα αυτοκτονιας με τα χαπια που επαιρνε γιατι επασχε απο επιληψια.
Το μεγαλυτερο δραμα ειναι οτι στο νοσοκομειο που τον ειχαν δεν υπηρχε μοναδα εντατικης θεραπειας και ουτε μπορουσαν να βρουν μια διαθεσιμη καπου αλλου,και μονο επειδη ειχαν φιλο γιατρο καταφεραν να μπουν στο Ερρικος Ντυναν.
Και αυτο την στιγμη που σε αλλα νοσοκομεια υπαρχουν κρεββατια ΜΕΘ αλλα λογω ελλειψης προσωπικου ειναι κλειστες.
Αυτα τα δυο δειχνουν το ποσο χαλι επικρατει στην χωρα αυτη και φανταστειτε τι θα συμβει οταν αρχισουν οι μαζικες απολυσεις και εδω με μονο ενα πενιχρο επιδομα ανεργιας αντε να ζησει ο κοσμος.
Και καλα ζεις στην πεινα για ενα χρονο οσο διαρκει το επιδομα μετα που δεν εχει επιδομα τι κανεις?
Εγω λεω να αρχισουμε μαζικες απαγωγες πλουσιων ωστε να εξασφαλισουμε τα προς το ζειν γιατι αν περιμενουμε απο αυτη την κολοχωρα ζησε Μαη μου να φας τρυφιλλι.
Κατα τα αλλα εγω και το μωρουλι μου "και το μ......ι χτενιζεται,ψαχνουμε για κουρτινες για το σπιτι,αντε τωρα να βρεις τι χρωμα κουρτινες ταιριαζουν μιας και ιδεα δεν εχουμε απο αυτα,και βουρ στα μαγαζια να βλεπουμε και αλλα ζευγαρακια σαν εμας να ψαχνουν και αυτα κουρτινες.
Ωραια σκεφτηκα οι δεσμοι εχουν γινει της μοδας ολοι για κουρτινες ψαχνουν.
Το εργο δεν το ειδαμε αντ'αυτου ειδαμε το"Ο δρομος της επαναστασης"λιγο με νταουνιασε αλλα μου αρεσε αν και ο Ντι Καπριο δεν ηταν ποτε καποιος που θα ηθελα να δω στον σινεμα ηταν πολυ καλος.
Ωραιο το Σ/Κ στο Κορωπι με υγιεινο φαγητο καφεδουληδες και αγκαλιτσες με την βροχη να πεφτει ατελειωτα,μ αρεσει η ζωη μου ετσι.
Παει κι'αυτη η Κυριακη ας καρτερουμε μια αλλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: