Τετάρτη, Ιανουαρίου 28, 2009

Αναταση

Εχω ρεπο σημερα αλλα πρωι-πρωι ξυπνησα για να τρεχω στην λαικη,αντε να κουβαλαω λαχανικα και φρουτα γρηγορα γιατι ειχα μετα να τρεχω στην πρωην Ευελπιδων.
Ειχαμε την δικη σημερα....ναι της μεγαλης εταιρειας.....ξερετε που συμβιβαστηκαμε τελικα και ας το εχω μετανοιωσει,επρεπε να τους εχω εκει στο εδρανο να απολογουνται.
Αναβληθηκε η δικη λογω απεργιας των δικαστικων,και γυρισα σπιτι κουβαλωντας τσιπουρες απο την αγορα τις οποιες εψησα και εφαγα κι'εγω και η σεβαστη μαμα.
Και ανοιξα λιγο την τιβι......τιποτα οπως παντα σχεδον,για να περασει η ωρα αρχισα να φτιαχνω τα ντουλαπια μου,τι πεταξα δεν περιγραφετε,τι τα μαζευω λεω ολα αυτα και θυμωνω με την μανα μου που αγοραζει δεκα χαλια,πεταξα δυο τσαντες αχρηστα.
Ανοιξα τον υπολογιστη και κατεβασα πεντε ταινιες,να τις γραψω σε δισκακι να τις δω με το μωρουλι σκεφτηκα.
Την ιδια ωρα εψαχνα κατι να δω στην τηλεοραση,τιποτα λεω ας κατεβασω κι'αλλες ταινιες.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!αλλα τι εκπληξη τελικα.
Στο "Εχει γουστο" ηταν καλεσμενη η Τανια.
Ποια?Επωνυμο δεν χρειαζεται μια ειναι η Τανια.
Μια καλλιτεχνης που δεν ειναι παντα μεσα στην καλη χαρα,που λεει οτι πεφτει στον πατο για να βαλει τα χερια της και να ξανασηκωθει,που λεει οτι το Σαββατο το βραδυ δεν διασκεδαζουμε γιατι απλα προσπαθουμε να βγαλουμε μια κραυγη για οσα υπομειναμε μεσα στην εβδομαδα που περασε,και δεν λεει μονο......τραγουδαει κιολας.
Και οταν τραγουδαει η Τανια τραγουδανε τα πουλια,α τι ωραιο απογευμα λεω με τετοια τραγουδια δεν γινετε κυρια νετ να εχετε περισσοτερες τετοιες εκπομπες?
Διπλα ανεβασα δυο αγαπημενα μου απο την Τανια ακουστε τα.
ναι παραλιγο να το ξεχασω,καταθεσαμε και την αγωγη σημερα για τις δυο που ηρθαν και ειπαν τοσα ψεμματα......τι ζηταμε μην σας το πω,αν την διαβασουν εκεινες η φωνες τους ισως φτασουν εως εδω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: