Παρασκευή, Ιανουαρίου 30, 2009

Παρασκευη Βραδυ

Κι ενω το μωρουλι μου τρεχει για καφεδουληδες με φιλους στην Αγια Παρασκευη εγω ξεθεωμενος απο την ορθοστασια στην δουλεια γυρισα σπιτι να φαω κατι και να κοιμηθω ωστε να παω παλι δουλεια αυριο.
Ποσο ζηλευω οσους καθονται τα Σαββατοκυριακα,και κυριως οσους δουλευουν ωραριο δημοσιου υπαλληλου,εχω βαρεθει να δουλευω οταν καθονται οι υπολοιποι φιλοι και γνωστοι,και το καταλαβαινω οταν Σαββατο βραδυ ολοι ειναι μεσα στην ενεργεια αφου εχουν ξεκουραστει ολη μερα και θελουν τα ετσι τους και τα ωπα τους ενω εγω παραπαιω και θελω να παω να κοιμηθω.
Ελπιζω τουλαχιστον να μην εχω παλι φωνες στην διαρκεια της νυχτας.
Για την ωρα παρακολουθω αυτο το χ κατι που ψαχνει να βρει τους νεους ελληνες τραγουδιστες,οκ και τους βρηκε λεμε με τι τραγουδια θα τους γνωρισει ο κοσμος?
Εδω φτασμενοι καλλιτεχνες και δεν μπορουν να κανουν μια επιτυχια αυτοι με ποιον συνθετη θα συνεργαστουν?
Μαλλον με τον Φοιβο αλλον δεν εχουν εκει στον αντ1,και αν το κανουν αυτο θα τους φαει το μαυρο σκοταδι πολυ συντομα.
Εξ'αλλου εχουν περασει τοσοι και τοσοι πρωτοι απο αυτα τα ριαλιτυ και ποιος εχει μεινει?Κανεις μα κανεις ολοι για να υπογραφουν συμβολαια που δεν θα τους αφησουν να κερδισουν ουτε μια δραχμη και αν δεν κανουν χιτακι αμεσα θα τους πεταξουν στα σκουπιδια.
Αντε ας περιμενω το αυριο να ερθει το μωρουλι μου για βολτιτσα ουφ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: