Παρασκευή, Ιανουαρίου 16, 2009

Holidays

Εδω ο κοσμος καιγεται κι'εγω τις διακοπες μου σκεφτομαι,δυο μερες που αρχισαν οι εκπτωσεις και κοντευω να κλαταρω και μετα το αυριανο που θα γινει το ελα να δεις μαλλον θα χρειαστω συνεργειο.
Να μου πεις διακοπες τις λεω αυτες,μεσα στην μαυρη ζεστη και την υγρασια?
Ε να ονειρευομαι οτι δεν θα κανει την αποπνιχτικη ζεστη που κανει συνηθως εκει και εγω θα ανεβαινω στο ρουφ γκαρντεν ειδες αγγλικο?να κανω μπανια στην πισινα καθε ημερα,αν δεν βρεχει καταρακτωδως με κεραυνους και αστραπες που ειναι συνηθισμενο.
Αλλο προβλημα τι θα τρωω?Κινεζικο και γαριδες καθε ειδους μαλλον γιατι τα καυτερα και τα γλυκοξυνα δεν τα τρωω,αντε και κανενα Μπεργκερ κινγκ,αυτα τα αγγλικα τελεια τα γραφω τελικα.
Μετα αλλη σκεψη και αν βαρεθω μονος?Α το ελυσα το προβλημα και θα παω μονοημερη σχολικη εκδρομη στην Κουαλα Λουμπουρ να δω τους πυργους Πετρονας μια και δεν εχω παει ποτε.
Τωρα ακουστε και αυτο,αεροπορικο εισητηριο με επιστροφη απο Σινγκαπουρη και πισω 32 ευρω ολα πληρωμενα.
Και εδω να πας στην Κορινθο πιο πολλα πληρωνεις σε διοδια φτου!!!!
Αλλο θεμα τι θα κανω ολη μερα?Α εχω να κανω πολλες βολτες γυρω γυρω και παλι τα ιδια,να δω ολα τα πολυκαταστηματα......μπα δεν φτανει μια εβδομαδα για αυτο ειναι χιλιαδες αυτα.
Να ψωνισω διαφορα που εδω κοστιζουν 15 φορες περισσοτερο,να βγαλω φωτογραφιες,και πολλα αλλα...δηλαδη τιποτα.
Δεν διαλεγα να παω Καναδα η Βορεια Ευρωπη?
Θα κανει κρυο εκει και δεν το μπορω γαμοτο,δεν βαριεσε θα παω κι οπου βγει.
Αλλα θα μου λειπει το μωρουλι μου παλι.
Ε μην τα θελω κι'ολα δικα μου.Διακοπες ηθελα ας τις φαω στην μαπα τωρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: