Τρίτη, Μαρτίου 31, 2009

Ημερες

Περνανε οι ημερες και ο καιρος δειχνει να φτιαχνει αν και τις τελευταιες δυο μας επνιξε στην σκονη και την μιζερια,η ιδια μιζερια κυριαρχει και στην πολιτικη και οικονομικη ζωη του τοπου και στους ανθρωπους που συναντω στους δρομους και στις συγκοινωνιες.
Αληθεια εχετε περπατησει αρκετα στην πολη τελευταια?Δεν σας μοιαζει αυτη η πολη να εχει αλλαξει προσωπα?Αυτοι οι τυποι γυναικες η ανδρες που κινουνται στην πολη καθε μερα που ηταν?
Περπατωντας αναμεσα σε ζητιανους που τους βρισκεις πια σε πολυ μικρη αποσταση τον εναν απο τον αλλον,σε μικροπωλητες,στον τεραστιο αριθμο των μεταναστων που εχουν το κεντρο της πολης σαν ορμητηριο στα σχεδια τους οποια και αν ειναι αυτα,αναρωτιεμαι μερικες φορες αν ζω στους ιδιους χωρους που ζουσα πριν λιγα χρονια η απλα ολα αυτα υπηρχαν και μονο εγω δεν τα εβλεπα.
Η εποχη μου θυμιζει καποια χρονια πριν την Ολυμπιαδα που στην γειτονια μου σκοτωναν υπερηλικες για 500 δραχμες,μετα ηρθε η αναπτυξη ετσι την λεγανε και τωρα επανερχομαστε στο ιδιο σεναριο,θα σκοτωνουμε η θα σκοτωνομαστε για εναμισι ευρω η περισσοτερο?
Και να που βρηκαν την ευκαιρια οι εμποροι και οι βιομηχανοι να κανουν οσα δεν μπορουσαν να κανουν τοσα χρονια,να απολυουν οσους και οποτε γουσταρουν στο ονομα της κρισης,λες και οταν τα κονομαγανε μας εδιναν και εμας κατι παραπανω,αλλα με τετοια ανικανη ηγεσια πηραν φορα και κανουν οτι θελουν.
Και να σκεφτεις οτι ολοι αυτοι εχουν φοροδιαφυγει και εισφοροδιαφυγει οσο δεν μπορουμε καν να φανταστουμε και πολλοι το κανουν και σημερα αλλα ποιος μεγαλοκλεφτης εχει παει φυλακη σε αυτη την χωρα?
Και οσο περνανε οι μηνες πλησιαζει ο καιρος που και εγω θα ειμαι μαζι με την στρατια οσων θα ψαχνουν χωρις αποτελεσμα για εργασια,φυσικα τα σχεδια μου ειναι διαφορετικα αλλα για αυτα θα μιλησουμε οταν ερθει ο καιρος,και χθες απελυσαν μια συναδελφο με παιδι και δανειο και ολα τα αλλα σχετικα χωρις λογο απλα επειδη η ψυχοπαθης υπευθυνη της δεν την γουσταρε και αντε να βρει δουλεια τωρα η κοπελα.
Της εδωσα το τηλεφωνο του δικηγορου μου αν εχει τα κοτσια και μπορει θα την βοηθησω οσο γινεται.
Ημερες που θελουμε να ηταν καλες,να εχουν ολοι δουλεια,να εχουν οι μεταναστες ενα κοματι ψωμι να τρωνε,να χαιρομαστε γιατι ερχεται το καλοκαιρι.
Θα το προσπαθησουμε οσο μπορουμε,η μητερα μου φωναζει παλι οτι οι Αλβανοι θελουν να της ανοιξουν το παραθυρο και να την σκοτωσουν,ωρα να πηγαινω κι εγω......


Δεν υπάρχουν σχόλια: