Πέμπτη, Μαρτίου 05, 2009

To Σιδερο


Τραγουδουσα την ωρα που σιδερωνα σημερα το απογευμα,σιδερωνα τελικα τα ρουχα που θα παρω μαζι μου στο ταξιδι την Δευτερα.
Ειμαι λιγο αγχωμενος με το ταξιδι αυτο απο την μια γιατι θα ειναι ενα ταξιδι που θα κανω μονος μου μετα απο πολυ καιρο και απο την αλλη γιατι θα περασω απο θερμοκρασιες 10-15 κελσιου σε θερμοκρασιες 30-33 κελσιου.
Λοιπον κοντομανικα πολο και πουκαμισα ,βερμουδες κλπ περασαν κατω απο καυτο σιδερο και διπλωθηκαν για να μπουν στην βαλιτσα και επειτα θα αρχισει το φορτισμα συσκευων και φωτογραφικης μηχανης.
Απομενουν λιγες ημερες πριν απο την 10ωρη πτηση και ετοιμαζομαι σιγα σιγα,με σκεψη στο πως να εκμεταλευτω καλυτερα αυτην την εβδομαδα διακοπων και να δω επιτελους και πραγματα που δεν εχω δει τις προηγουμενες 10 τουλαχιστον φορες που εχω περασει απο αυτο το μερος και εχω μεινει εως και 3 ημερες το πολυ.
Και ειχε ενα σιδερο με ατμο και λιγο ιδρωτα στο λαιμο...............

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

καλό ταξίδι και να περάσεις τέλεια!!!

ΗarryTsopanos είπε...

Νασαι καλα Ευχαριστω