Δευτέρα, Μαΐου 04, 2009

Τρεις μερες χαρα

Ξεκινησαμε Πρωι-πρωι Παρασκευη για Θεσσαλονικη με το τραινο,και φτασαμε μετα απο 5 μιση ωρες,αφου καναμε μια μικρη βολτα στην πολη και φαγαμε καταπληκτικα καλαμακια κοτοπουλο στην γνωστη μας γωνια ξεραθηκαμε στον υπνο.
Απο κει και περα με βολτες,λιγα ψωνια στην πολυ φθηνη αγορα της οδου Εγνατιας,καφεδουληδες,συνεντευξη μου στον Αλφα που με ρωταγανε για την τιμη του καφε λες και δεν εχουμε αλλα προβληματα να αντιμετωπισουμε,φαγητο στην αγορα του Μοντιανο,παγωτο στον Αγαπητο,βολτες γυρω γυρω απο του Τερκενλη οπου λιγουρευομουν τα γλυκα που δεν μπορουσα να φαω,περασαν οι τρεις ημερες που περασαν στην πολη αυτη.
Και αφου ειμαι πλεον φεημους και ακομη και η φαρμακοποιος μας μου ειπε οτι με ειδε να μιλαω ον τιβι γυρισα στην πολη μου και παλι και μπηκα στο λουκι που απο οτι φαινεται θα τελειωσει εργασιακα προς το τελος του καλοκαιριου.
Η χαρα που ο θρυλος πηρε και το κυπελλο ηρθε και συμπληρωσε την ομορφη αυτη παρενθεση και παμε πλεον για του χρονου και καλυτερα.
Τρεις γλυκες ημερες με το μωρουλι μου παρεα και τι αλλο να ζητησω?

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

Γαύρος είσαι? eat shit!!! Α και μπορεί εδώ στην Μπανανία να πήρατε το κύπελλο άλλα στο Βερολίνο ΄πήρατε σφαλιάρα πάλι.

Καλά οκ ας μην παρασύρομαι. Χαίρομαι που περάσατε όμορφα το 3ήμερο

ΗarryTsopanos είπε...

Ναι γαυρος ειμαι.....εχω κι ενα ελλατωμα χι χι.
Ευχαριστω Mahler